Alo, vrei sex?

Acum 20 minute am ajuns acasă de la examene. DA!!!! Am trecut. Vă rog frumos :D!

M-am pus la laptop şi nu-mi aprind bine ţigara, că şi sună telefonul. Cine mama dracu? Număr privat. Nu răspund şi continui să trag liniştit din ţigară. Dupa câteva secunde, sună iar. Hai na, să răspund.

Eu : Alo?

O tipă : Ce faci iubitule?

Eu : Poftim? Cu cine vorbesc?

O tipă : Cu o fată, nu contează. Unde eşti?

Lumea ştie că vorbesc tot timpul foarte frumos la telefon. Şi mai ales în fericirea în care eram…

Eu(amuzat) : Păi sunt undeva, nu contează.

Tipa vorbea foarte calm. Nu se auzea nimic pe fundal şi nici nu râdea sau ceva de gen.

O tipă : Păi zi-mi mai repede unde esti, că am chef de ceva. Şi dacă e vin eu la tine, sau hai tu la mine. Hai, chiar nu mă recunoşti după voce?

Eu :  Nope! Nu am nici cea mai vagă idee. Dacă ai chef de glume proaste, atunci vezi că ai greşit persoana.

O tipă : Nu, chiar nu am chef de glume proaste. Pur şi simplu, am chef de ceva şi vroiam să ştiu dacă eşti disponibil. 

Eu(râzând) : Dacă nu ai chef de glume proaste, atunci de ce ai sunat de pe număr privat? Dacă ai chef de ceva, asta înseamnă că trebuie să suni pe oricine să îţi satisfacă poftele? Plus că ţi-ai greşit persoana… Nu ştiu cine ţi-a zis, dar eu nu mă culc cu oricine.

O tipă : Oukey. Ciau ciau!

Şi închide.

Bun, toată faza e amuzantă. Nu ştiu cine era domnişoara şi nici nu mă interesează. Poate veţi crede că la faza cu culcatul cu oricine, mă dau mare, sau că mă cred nu ştiu cine. Nu, nu mă dau mare. Dar când e vorba de sex, dragoste, fetişuri şi dinalea care necesită folosirea instrumentului, am anumite standarde. Că o cunosc? Asta nu ştiu :)).

Glumă proastă? Nu mai pot eu. Sunt într-o stare foarte faină şi nu mă pot enerva pe nimeni. 

6 comments

  1. felicitari pt examen…

  2. Felicitari!

  3. Îmi place că tipa nu te-a înjurat la final :)))

  4. poate tipa fusese angajata de profesorul cu care dadusei examenul. i-o fi placut omului cum te-ai descurcat si a vrut sa-ti faca o surpriza.

    1. da:)) probabil că aşa

  5. Acum vreo 2 saptamani am primit si eu un telefon, intr-o dupa-amiaza, iar convorbirea mea cu duduia respectiva a fost identica, cu a ta(cu mici expectii).

Zi-mi ce ai pe suflet !

