Restanţe, here i come!

În timp ce voi dormiţi în pătuţurile voastre sau în timp ce voi sunteţi la şcoală… În timp ce voi visaţi la maşini străine sau luaţi un 2 că nu aţi învăţat Teoria Relativităţii Restrânse… Sau în timp ce vizitaţi nu ştiu ce clădire din Vladivostok… Eu, cu paşi mici păşesc prin casă punând în ordine ce a mai rămas de făcut. În timpul în care voi faceţi ce am spus mai sus, eu am să fiu la facultă, într-una din sălile gri blestemând fiecare centimetru din foaia cu subiecte. 

Mai ceva ca mielul la tăiere, ‘plin de curaj’, voi păşi pe treptele Universităţii împreună cu alţi oameni inteligenţi, care la fel ca mine, s-au gândit că sunt prea deştepţi pentru examenul ăsta şi l-au lăsat pentru ultima zi.

*Acum beau o cafea tare, ţapănă chiar. Am pus 7 linguri la două căni. Ce mai rămâne, este pentru după examene :)). În jumate de oră plec! Acum, ăia care au ceva cu mine, îmi vor ura toate cuvintele de laudă şi sfinţi şi vor spera să pic azi la examene. Mulţumesc, măcar sunteţi sinceri!

V-am pupat! 

3 comments

  1. Mult noroc ! 😉

  2. Bafta! din ce am citit o sa ai nevoie!

Zi-mi ce ai pe suflet !

