Unele

Nu vreau să jignesc… nu, nu vreau să jignesc. 

De ce o fată, tot timpul va face în aşa fel încât atunci când vede că a pierdut tot, să iasă rău?  Adică să presupunem sau nu, că eu sunt cu altcineva în acest moment şi na, îmi continui frumos viaţa. Păi bun, totul e fain până în momentul în care apare fosta şi începe. Că da, eu eram mai bună, că eu făceam aşa şi pe dincolo. Păi bun, dacă erai atât de bună, atunci de ce naiba am mai plecat de lânga tine? Când toata lumea ştie foarte bine că apreciez şi respect bunul simţ şi comportamentul adecvat. Oare?

Bun, apoi încep jignirile. Apoi începe să arunce cu ouă şi roşii. Tu chiar crezi că eu am să te văd ca pe o crăiasă după? Nu, normal că nu.

Ăsta a fost doar un scenariu la ce ar putea fi. Şi desigur, nu mă refer la nimeni, chiar dacă are un sâmbure de adevăr :).

Zi-mi ce ai pe suflet !

