Comunitatea bloggerilor din Oneşti

M-am gândit de multă vreme la o chestie interesantă, cel puţin pentru mine. Aş vrea să creez, o pagină, nu neapărat .ro unde să adun toţi bloggerii şi oamenii din media din Oneşti. Să fie ceva aşa, ca un index, unde fiecare să poată să-şi pună conţinutul şi să apară ca e din Oneşti. După cum bine ştiţi, tot ce e legat de blog şi media, aici în Nebuloasă e cam sărac. Sunt câteva bloguri citite, câţiva oameni care intradevăr merită citiţi… şi mai sunt câţiva care se cred mari şi tari, dar nu conving cu nimic. Ce mă face să vreau să creez asta? Simplu! Nu se întâmplă nimic pe aici, nimeni nu află şi nu ştie nimic. Un om care merită citit, un blogger bun, de aici de la Oneşti, e Sorin Neagu. Întrebare : Câţi dintre voi ştiaţi de el? Puţini, mai mulţi ştiu de el din întreaga Românie, decât de pe plaiurile Trotuşului.

Şi aici în Oneşti oricum nu se implică nimeni. Asta e o problemă de ani de zile. Poţi să ai o întreagă Românie care te citeşte, că aici eşti penal.

Eu? Eu nu mă dau mare că sunt super mega blogger. Nop, chiar nu sunt. Nu ajung încă să conving mult, dar îmi place şi fac asta că e frumos.

Aşa că fac apel spre naţiune(ăia din Nebuloasă).

Aţi contribui cu ceva la o astfel de comunitate? Aţi vrea să existe aşa ceva în Oneşti? Ai vrea ca tu, un cititor de blog şi de ceva nou, să îi găseşti undeva pe toţi şi să poţi intra în contact cu ei?

Dacă nu aveţi ce face şi vreţi să aruncaţi cu roşii, mai bine staţi calmi.

Aştept răspunsuri! 

One comment

  1. Mi-ar placea sa citesc ceva nou care sa imi aduca zambete, lacrimi sau pur si simplu stari in care sunt in stare sa sparg munti pentru o anumita cauza !

    Mi-ar placea sa ajut cu reclama si orice e nevoie, daca e ceva cu care te pot ajuta in timpul liber, anunta!

Zi-mi ce ai pe suflet !

