De unde 2500 lei în 24 de ore?

Vreau şi eu o idee, măcar aşa, să ştiu şi eu.

Întrebare :

De unde fac rost de 2500 de lei în 24 de ore?

Întrebarea e cât se poate de serioasă. Nu mi-am plătit taxa la facultă pe anul 2 şi acum risc să fiu exmatriculat

Idei? Sugestii? Nu mă împingeţi să îmi vând organe sau ceva de gen, că nu mă bag. Fără Provident, cămătari şi împrumut pe sub mână. Ofer şi dobândă, în limita bunului simţ.

*Dacă vreţi să mai citiţi poveşti de gen, asta şi asta, atunci ajutaţi-mă să fac rost de bani. 

2 comments

  1. fa rost de cateva milioane (2-3) dute la aparate si joaca in bet de 5000 , poate iti intra 5 septari:D.

    Acum , lasand gluma la o parte, pe la parinti/rude/prieteni apropiati ai incercat?

    1. da desigur:D

Zi-mi ce ai pe suflet !

