Şi iar ştiri mondene

O întrebare cât se poate de normală :

Numai eu sunt devastat de problemele ‘apăsătoare’ de pe capul vedetelor?

Aseară am trecut pe la nişte rude, că mă invitaseră la o cafea. Mai o vorbă, mai una altă, televizorul mergea. Era pe Antena 1, cu emisiunea, Acces Direct. Se certau ăia de mama focului. Cu fostul iubit al Elenei Cârstea, că Elena bea sau nu bea. Şi se certau ăia acolo de zor, cu senzaţional…

Să-mi bag picioarele în ele emisiuni, retardaţii pâmăntului. Azi tot aşa. Căutam pe net nişte informaţii şi văd o ştire mare : Vezi cum arată Inna după ce a ieşit din duş. Băi du-te dracu! Cum poate să arate? Ca o femeie normală, mai frumoasă decât e la tv, nemachiată şi negletată. 

De ce naiba nu se interzic astfel de emisiuni? Să le inchidă dracu şi să nu mai stea babele la bârfă până târziu, că uite ce face amanta lui Tom.

Las că mă duc eu la răgălia OneTv, postul local din Nebuloasă, si-l rog pe ‘patronul’ televiziunii care cerşeşte bani să poate ţine postul deschis, să mă lase să fac şi eu o emisiune de asta mondenă. Să scriu despre vedetele din oraş, să aduc vieţile mimozelor de la festival pe prima pagină.  

2 comments

  1. Si vezi ce rating ii faci :)) Bravo ! Cand vei avea 50.000 spectatori unici pe zi sa iti aduci aminte de noi aia mai nefaimosi.. pote faci o emisiune si despre noi :))

    1. asta am să fac:D

Zi-mi ce ai pe suflet !

