Cum m-am apucat eu de bass

Înainte, nu ştiam ce înseamnă chitara bass şi ce face ea. Singura chestie era atunci când ascultam ceva, auzeam un sunet activ sau pasiv, care îmi stârnea curiozitatea. Dar totuşi credeam că o simplă chitară, face să sune aşa. 

Până într-o zi în care eram la o rudă şi a pus nişte clipuri. Primul clip a fost Perry Mason de la Ozzy, live-ul în care Robert face solia de bass. Şi atunci am zis, băăăăăiii,  ăsta e instrumentul la care vreau să cânt. Apoi a mai pus un clip, Warriors of the world. Superb!

Ruda : Uite Amoane, ăsta e bassu!

Eu eram fermecat efectiv de sunetul produs de chitara în 4 sârme.

Şi după ceva vreme, acea rudă mi-a făcut cadou o chitară bass. Cam prost el aşa, dar pe el am învăţat primele note, primele măsuri. Era un bass rusesc de prin anii 60′, pe care l-am poreclit Ceauşescu.

De atunci, am schimbat multe chitări şi treptat am trecut de la 4 la 5 corzi. Sincer să fiu, aş da ceva să mai pun mâna pe Ceauşescu. Dar l-am vândut acum câţiva ani. Şi acum, după atâţia ani, când îmi pun chitara în mână, trăiesc pentru câteva clipe emoţia de atunci.

Acum, cu o ureche muzicală dezvoltată şi cu bassu în sânge, nu accept orice fel de sunet redat de pe orice dispozitiv. Am găsit laptopurile, Asus N55 şi Asus N75. Pe lângă faptul că au componente de te doare mintea, ele mai sunt prevăzute şi cu un sistem audio HD. Mai ales N55, are separat si un mini-subwoofer care redă sunetul full HD. Vă daţi seama ce fain ar suna piesele în paralel cu chitara bass? Eu deţin un sistem de boxe care din 5+1 a devenit 2+1, că finalele s-au ars :). Şi sigur emoţia primei audiţii a unor piese, ar avea mai mult accent cu unul din aceste laptopuri.

*acest articol participă la prima etapă din cadrul concursului SuperBlog 2011

One comment

  1. nice:)

Zi-mi ce ai pe suflet !

