Dacă nu erau ei?

“Onestin, rampa de lansare
“În perioada liceului a activat în cadrul trupei de teatru a Asociatiei de Tineret ONESTIN, în spectacolele “Statuile lui Cehov”, după povestiri de A. P. Cehov, și „Circul lui Vișniec”, după „Angajare de clovn” de Matei Vișniec.
În anul 2005, împreună cu alți prieteni, a fondat Asociația de Tineret ONESTIN în cadrul căreia a desfășurat și o activitate organizatorică pe lângă cea artistică. 

Asta am extras eu dintr-o publicaţie, nu dau nume ora 25, care aparţine Onestinului.

Întrebare (credeţi-mă că eu ştiu că voi sunteţi cei mai buni) : Când am să văd şi eu în ziarul vostru, altceva decât Onestin, Neghină, Centrul şi voluntariat?

Întrebare 2 : De ce vă ridicaţi în slăvi?

Da desigur, eu nu am nimic cu voi. Doar aşa, mă întrebam şi eu. Sunt foarte multe ONG-uri, dar nu aud atâta gargară ca la voi.

Întrebare 3 : Oare dacă nu eraţi voi, cădea soarele de pe cer, iar gaspaia Croitoru nu câştiga premiul pentru cel mai bun actor tânăr?

13 comments

  1. Venea apocalipsa in 2011 nu in 2012 :))

  2. 3. Daca nu erau ei poate ca domnisoara croitoru isi descoperea mult mai tarziu talentul.. sau poate chiar niciodata !

    2. Cei care scriu partea cu onestinul din ziarul ora 25 sunt niste copii, crezi ca nu le place sa se ridice in slavi? Pana la urma onestinul merita, treaba lor este una bine facuta si foarte avantajoasa pentru participanti !

    1. Sunt cateva pagini cu alte chestii gen: Vand/cumpar, inchiriez, caut loc de munca.. sau probleme de sah, sau pagina sportiva (premianti la karate, etc.)

    1. Te-au plătit să zici o vorbă bună? Nici măcar de o lună nu ești la ei și deja îi lauzi?
      Nu-și descoperea vocația? o zis ea asta? :)))

    2. Încă o treabă, nene mihai. Da, probleme de sah, concursuri si premii câştigate de cei de la Onestin. Premianţi la Karate? Tot de acolo.
      Sunt nişte copii? Păi nu există acolo un nene care se uită la ce căcat mănâncă copchilăria?
      Şi repet, eu ştiu că sunteţi buni, sunteţi cei mai buni, da cam muriţi de voi. Şi pe lângă faptul că sunt mulţi retardaţi pe acolo pe la Onestin, care freacă Lulu şi mănâncă câcat afară despre voi, vă mai şi daţi mari.
      Scrieţi şi voi altceva în ziarul ăla. Îmi este practic silă să îl deschid, nimic interesant. Din 10 pagini, 9 sunt cu şi despre Onestin, iar a 10 anunţuri publicitare. I dont give a shit.
      Şi nu mai fă pe inteligentul, că nu prea îţi merge.

      1. Da sunt ratati.. dar putini in comparatie cu cei care fac treaba.. Paduri fara uscaturi nu exista.

        “Scrieţi şi voi altceva în ziarul ăla” cand voi face parte din comisia de jurnalism promit ca voi face tot posibilul sa il schimb.. Dar nu am de gand prea curand sa ma supun la munca aia.. De ce? Asa !

        Multumesc pentru critici! Si nu, nu m-au platit :))))

      2. perfect. Acum sper să nu te superi 🙂

  3. Eu una fac parte din onestin si sunt multumita de asociatie. Recunosc, ziarul e cam tampit, dar onestinul nu are decat 2-3 pg. Si acolo nu e vorba de neghina. =]. Simplu. Nu baga tot onestinul la cacat din cauza unora.

  4. Cel putin eu asa stiu =].

  5. Constantin Negrut · · Reply

    Ora 25 asteapta articole de la oricine, numai bine scrise gramatical sa fie si sa aiba totusi un subiect si o argumentare coerenta. Dar una e sa fii blogger si alta e sa fii ziarist. Nu te obliga nimeni sa citesti, cum nu te obliga nimeni sa agreezi sau nu pe cineva. Totusi, ca un exercitiu de distantare fata de masa aia de ignoranti pe care ii tot hulesti, ar fi mai bine intai sa te informezi. Orice maimuta poate arunca cu rahat din spatele unor gratii multumindu-se cu niste degete opozabile drept diploma a evolutiei.
    Cat despre partea cu ridicatul in slavi, te invitit sa cauti parerea persoanelor cu care am colaborat in proiecte, nu a unor pusti frustrati ametiti de pubertate.

    1. Constantin, eu ce vad, asta zic. Ce mi se dă de înţeles, asta înţeleg!
      Că aveţi voi proiecte prin care excelaţi, problema voastră, felicitări.

      1. Constantin Negrut · ·

        Inteleg ca prinde la public atitudinea razvratita, scandalul si improscatul, te cred totusi capabil de mai mult. Daca nu era asa, nu ma mai complicam sa raspund.

      2. 🙂 eu nu vreau să văd politică şi scandal. Dar totuşi, sunt Oneştean şi aş vrea să văd şi eu treabă bună dintr-un ziar.

      3. Constantin Negrut · ·

        Hehe. Si eu as vrea sa vad ca nu se umple orasul de bannere cu Ing. Emil Lemnaru la fiecare alegeri. Dar, din pacate, nu prea ai cum sa scrii de bine despre unele subiecte 🙂

Zi-mi ce ai pe suflet !

