Mai bine mp3 decât o căruţă

Mă bucur sincer că tehnologia a ajuns departe, foarte departe chiar, iar acum ai tot ce vrei pe un dispozitiv de mărimea unui pachet de ţigări. Eu nu mi-aş cumpăra aşa ceva. Defapt nici nu aş vrea să am un telefon care să facă alte nşpe milioane de lucruri. Pentru ce? N-am laptop acasă? Serios… Şi dacă aş vrea ceva de gen, îmi cumpăr o tabletă şi gata, le am pe toate.

Să zicem că am nu ştiu ce smartphone. Îl încarc dimineaţă şi plec. Eu ascult multă muzică, automat l-aş rupe toată ziua. Şi dacă mă sună cineva ce fac, în condiţiile in care am ascultat toată ziua muzică, i-am scrilujit touch-ul în toate aplicaţiile? Nimic, aştept o minune de la d-zeu, că baterie canci. Părerea mea sinceră despre un telefon : un telefon trebuie folosit să vorbeşti la el şi să tastezi mesaje, atât, scurt! Dacă vrei aplicaţii şi jocuri, te joci acasă.

Şi eu vreau un telefon nou, dar cu butoane tătică, nu cu touch. De ce aş refuza un touch phone ?

1. Nu aş avea răbdare să îl buchisesc, să îl ating gentil şi cum mai trebuie.

2. Răbdare să scriu un mesaj?

3. Ăla dacă îl trântesc, îşi dă duhul.

4. Din greşeală poţi apăsa alte tâmpenii.

Aşa că, să nu veniţi cu cadouri de astea când e ziua mea. Mai bine îmi luaţi o tabletă, dacă tot vreţi să mă aduceţi în pas cu moda :)).

2 comments

  1. Ei bine, iti dau dreptate…telefoanele cu touch sunt de rahat sincer…
    Al meu si-a dat duhul…dupa un an jumate…
    Bateria? tinea de dimineata pana seara…seara il bagam din nou la incarcat…
    Sunt Ok telefoanele cu touch numai ca…alea trebuiesc ingrijite, sa umblii extrem de usor…nu ca taranii…cum umblam noi:))
    O zi faina, Amonelu:*

  2. :)) esti cu incapabil sa folosesti un taci -scrin…
    smart phone-ul nu e pt facebook si messenger … ca p*****e si cocalarii isi cumpara aIfone sau ceva cu Android si nu stiu altceva e problema lor, atat ii duce mintea… pe langa prostitul parintilor sa cumpere telefonul scump:))
    de pe un smart phone iti poti posta din mers articole pe blog, impreuna cu fotografii, video sau inregistrari audio, sau ce altceva iti mai trece tie prin cap…
    poti chiar gazdui pagini web, servere de ftp, sa controlezi calculatorul prin team-viewer etc…

    asta inseamna smart phone, nu facebook si messenger

Zi-mi ce ai pe suflet !

