A început şi anul universitar

Deşi trebuia să îl scriu ieri…

Dragi studenţi, dragi colegi, am început anul universitar. Eu vă doresc multă sănătate şi succes în noul an. La cât mai puţine restanţe şi să mai ajungeţi din când în când la facultate. Mergeţi la laboratoare şi seminarii, că nic nu vă iartă. Să învăţaţi şi în timpul anului, nu numai la sesiune. Să nu mai beţi banii parinţilor şi să vă luaţi un job part time sau full dacă vă ţine*.

Eu? Eu mai stau puţin pe acasă. Nu dau săptămâna asta pe la facultă că nu prea mă ţin buzunarele. Nu-i bai, recuperăm.**

———-

*Ştiu că e frumos să staţi degeaba şi să aşteptaţi minuni.

**Vreau să o văd şi pe asta.

4 comments

  1. ms ms …bafta in noul an univ.

    1. multumesc, şi ţie a fel

  2. Bafta si la cat mai multe baute .

Zi-mi ce ai pe suflet !

