Dislike!

Ai blog, eşti citit de o mână de oameni care te susţin până la cer şi înapoi. Dar ce se întâmplă cand postezi un articol care face referire la ceva? Cade pământul.

Tu ca cititor înrăit dai un dislike total, chiar dacă nu te-am atacat vreodată.

Ce trebuie să înţelegi?

Dacă scriu ceva cu referire la o firma, blog, naţiune, scriu doar părerea mea sinceră. Nu trebuie să cataloghezi persoana din spatele blogului doar pentru un post. Am dreptate? Aşa cum nici eu nu mă oftic pe domnul Cetin Ametcea când are scrie posturi despre blogurile mici. Simplu, e o părere.

Că vrei să citeşti, bine, că nu… iar e bine. Pun pariu că pentru postul ăsta cu Onestinul, multă lume nu mă va mai saluta pe stradă :), da doar ce dracu, sunt un instigator, vreau să dărâm sistemul :).

2 comments

  1. Boss, stai calm, esti un om extraordinar te salut pe strada. Like postului asta!

  2. Tot ești “fain”, mă! =].

Zi-mi ce ai pe suflet !

