Şi la Moscova m-aş duce

Am aşa un dor de călătorie, să plec cu zilele, să mă pierd pe peroanele gărilor şi să nu revin până nu-mi trece pofta de aventură.

După cum zice şi în titlu, aş pleca în Rusia la Moscova să stau vreo 2 săptămâni. De ce atât de mult? Să mă acomodez cu alt stil de viaţă, să o văd o lume cu o altfel de cultură şi tradiţie.

Bagaje cu mine? Prea mult nu aş lua, sincer. O geacă groasă, că acolo sărbătoarea naţională e frigul, câteva haine de schimb, telefoane, încărcătoare şi încă câteva. Iar în condiţiile în care eu pe acasă chiar nu mai am un bagaj de voiaj, aş cumpăra de aici.

De ce aş cumpăra de acolo? Intraţi şi vă convingeţi singuri. Au reducere de 60 % la orice geantă de voiaj cumpărată. Iar produsele lor sunt de calitate. Ai nevoie de aşa ceva când pleci undeva? Sigur că ai nevoie. De câte ori nu ţi s-a stricat un o gaică, nu s-a descusut ceva la geantă, sau nu s-a rupt?

Aşa că pentru mine, totul e bine. Îmi rămîn bani de altceva, acolo in Moscova :).

*acest articol participă la etapa 2 din cadrul concursului SuperBlog 2011.


Zi-mi ce ai pe suflet !

