Dacă aş fi miliardar

Să am bani să îmi permit ce vreau? Hehe, acum îmi vedeţi voi persoana din umbră.

Mi-aş cumpăra un Lamborghini Murciélago. Asta ar fi prima maşină cumpărată de mine. Şi credeţi că aş mai fi la fel? Nici vorbă! Mi-aş trage fiţe şi m-aş plimba prin Nebuloasă cu 30 la oră, să ma vadă toată lumea. Toată ziua aş face asta, nu vreau să mă rateze careva :).

Şi când aş parca… Numai acolo unde e multă lume, prin faţa la restaurante, cluburi şi multe piţipoance. Şi aş coborâ mândru, ca un bogătan cu valoare cu grijă să nu-mi murdăresc încălţămintea. Prieteni? Ce prieteni… Prieteni nu aş mai avea… Dar nu ar conta asta :).

Mi-aş cumpăra şi super laptopul Lamborghini VX7 de la Asus, aşa ca să fie tacâmul complet.

A doua maşină : Un Rolls-Royce Phantom. Şi cu aia, tot fiţe. Mi-aş angaja şofer să mă plimbe.

*Acest articol participă la etapa 3 din cadrul concursului  SuperBlog 2011

Zi-mi ce ai pe suflet !

