Îmi vând colecţia de bani

Am o colecţie de bani vechi(bancnote şi monede) de când eram mai mititel şi făceam colecţie.

Am pus şi pe Okazii şi găsiţi produsul aici.

Dacă vreţi şi vă interesează, preţurile sunt super decente.

Am 261 de monede şi 11 bancnote. 86 de monede sunt nedublate. Eu vreau 10 lei pe bucată sau 350 de euro pe tot ce am. Simplu, ieftin, nu cer mult deloc, având în vedere că pe E-bay, o moneda de 100 de lei din 1943 e 200 euro. Am moneda respectivă în 4 exemplare.

Cer seriozitate maximă! Dacă nu vă interesează, nu licitaţi. Şi în plus, să nu mă stresaţi cu telefoane, în cazul în care nu vă interesează.

Multumesc! 

*Cei din Oneşti şi Bacău pot vedea oricând colecţia. 

Zi-mi ce ai pe suflet !

