Tu accepţi cadouri pe ochi frumoşi?

Hai să vă zic eu o chestie. Mai exact ce nu-mi place mie şi mă zgârâie tare.

Mie nu mi-a plăcut niciodată să accept anumite favoruri, ‘mici’ atenţii, sau nu ştiu ce excursii. De ce? Pentru că ştiu că mai devreme sau mai târziu, se dau cărţile pe faţă. Ce înseamnă asta? Se ajunge la reproşuri gen : eu am făcut atâtea, ţi-am dat aia, aia şi aia, te-am dus acolo. Şi ce faci în momentul ăla? 

Eu nu înţeleg conceptul de a lua înapoi ce ai oferit. Ok, ai dat ceva lu x apoi treaba s-a stricat; k, asta e. Ce faci, ceri înapoi? Nu, normal că nu. 

Şi ceri înapoi, că defapt x nu era cum credeai tu că e, chiar dacă x nu a greşit cu nimic. Urăsc persoanele astea! Le urăsc, efectiv le urăsc! Cum ar fi ca eu să cer înapoi toate lucrurile oferite, sau toţi banii daţi pe cinstea altora când respectivii nu aveau. Păi 1 la mână, aş sparge tot timp de 3 luni cu banii primiţi, şi doi la mână, aş scoate o sumă frumuşică la amanet.

 De ce să accepţi un lucru oferit pe gratis, doar aşa că ai ochi frumoşi? Măi, eu nu mă refer la prăjitură şi suc; eu mă refer la chestii de milioane. Bine, nu-ţi permiţi să pleci în Groenlanda la pescuit de ţurţuri iar Y-sescu îşi permite şi te invită. De ce să accepţi? Y-sescu va ajunge la un moment dat să-ţi spună : ‘uite bă, că eu am făcut aia pentru tine!’.

Voi credeţi că eu îi cer lui Mişu banii pe ţigări şi energizante, ciocolată şi chipsuri? Sau el îmi cere banii înapoi?

Gândiţi-vă şi nu acceptaţi orice. 

2 comments

  1. Stiu ca faci referire la Onestin.. Oare se va ajunge acolo?

    1. ce treaba are Onestinul?
      Oare asta e problema care ma framanta pe mine?

Zi-mi ce ai pe suflet !

