Magnific, briliant – Doctrina Penticostală

Ăştia sunt nebuni. O spun tare şi răspicat! Sunteţi tâmpiţii universului, relicvele societăţii. 

Cred că fiecare dintre bărbaţii penticostali se cred următorii Mesia. Şi fiecare din femeile adepte acestei religii, fecioare. Nebuni, nebuni vă spun. Mai jos urmăriţi un clip pe cât de amuzant, pe atât de şocant.

După ce aţi rămas vrăjiţi de puterea Domnului şi binecuvântarea Duhului Sfânt, vă invit să îmi răspundeţi la o întrebare.

Ce tâmpenie mai e şi asta?

Prostia omenească adunată într-un singur loc. Un aşa zis pastor stă în faţa lor şi le arată calea. E un trimisul lui  D-zeu. Alea plâng acolo, altele urlă şi se roagă la cineva de prin cer, probabil o cometă, sau stea. Ei încă au puterea de a crede că un duh sfânt coboară peste ei şi îi binecuvântează.

Şi îmi place, sincer. Cum am mai văzut şi în faţa la Unirii, nişte papiţoi care cerşeau bunăvoinţă şi indoctrinau cu vrăjeli ‘comuniste’. Veniţi mă la mine, că am nevoie de căinţă. Veniţi şi încercaţi să mă convingeţi că D-zeul vostru e cel mai şmecher! Luaţi-mă la voi, daţi-mi marea cu sarea şi după, eu cred :)). Veniţi la mine, că vă sting ţigara în creştetul capului, să vedeţi voi apoi cum coboară Duhul Sfânt sub formă de limbi de foc :). Hai, nu e nimeni pe aici care să se aprindă? O vai, păcătosul de mine.

Şi dacă tot am arătat petrecerea dintr-o biserică penticostală, hai să facem o mică comparaţie. Nu sunt eu cu D-zeu sau treburile astea culte, chiar dacă sunt botezat la catolici.

Nu e mai decent? Nu se ridică nimeni în slăvi, nu se zbate nimeni, nu iese dracu din nimeni. Şi acum o să vină un penticostal, sau neam de religia asta şi îmi va spune că toate religiile mint, iar religia lui RUPE FÂŞURI.

5 comments

  1. Am fost si eu odata intr-o biserica penticostala, si am asistat la o slujba. Niste tampenii incredibile ce am auzit acolo. Ca nu e bine sa zicem Tatal Nostru ca de fiecare data cand o facem il chemam pe D-zeu pe Pamant si chestii de genul. Pura prostie. Si dintr-o data s-au ridicat toti in picioare si au inceput sa urle (roage cica) si sa vorbeasca singuri (cu Dumnezeu cica). Eram speriata. La propriu. Habar nu aveam ce se presupune sa fac. Ghici ce am facut. Am iesit din biserica. :))

    1. Îl cheama pe d-zeu pe pământ? :))) haaaaaaaaaaa

  2. Cred ca un baterist dintr-o formatie celebra cu concerte in fiecare zi, un muncitor la NASA in ziua decolarii unei rachete, cred ca acesti oameni supusi la zgomote imense totusi nu ajung acasa mai distrusi decat astia dupa o slujba (in folosul lor). Felicitari pentru cele ce ne-ai prezentat 🙂

  3. O diferenţă de la cer la pământ !

  4. In primul video se urla si in al doilea sunt parca morti .
    Eu unde ma duc ?

Zi-mi ce ai pe suflet !

