E om ca tine(traficul de carne vie)

Acum un an de zile pe când lucram la discotecă aveam o clientă foarte de treabă care venea tot timpul când lucram eu. Că avea ceva cu mine, că îi plăcea de mine sau nu, ea venea. Şi lăsa bacşiş frumos tot timpul, îmi oferea ţigări şi de fiecare dată aveam ce discuta. După un timp, ea nu a mai venit. Mă aşteptam tot timpul să apară, mai ales când lucram dimineaţa şi ea venea tot timpul la cafea. Am zis că poate avea prieten şi s-a luat de ea că venea la mine. Ca o paranteză, nu era nimic între noi, doar amici foarte buni. Apoi am auzit o treabă, cum că ar fi plecat în Italia. Bun bun, ai plecat în Italia, dar un semn măcar, pe mess, telefon. Nici prietenele ei nu ştiau nimic de ea. Nimeni, nimeni. Părinţii ajunseră să o dea dispărută. După iar ceva timp, am auzit ce s-a întâmplat defapt cu ea. Prietenul ei, aşa zisul ei prieten, a vândut-o prin ‘programul’ de carne vie… Şi da, fata aia care venea la cafea şi îmi zâmbea aşa frumos a ajuns pe undeva sclavă. Normal că m-am întristat la aflarea acestei veşti.

Să luam o domnişoară, de preferat 15-18 ani(prospătură). Şi se înhăitează cu un băiat frumos cu maşină, cu cel puţin 5 mai mare ca ea. Ăla îi promite luna şi soarele, iar după ceva vreme o vinde exact când ea are foarte multă încredere în el. I do svidaniya, se tot duce. Băiatul îşi primeşte partea, traficantul o duce mai departe şi curg banii. Ea, din momentul ăla nu mai e om- e doar o monedă de schimb, o monedă valoroasă.

Nu ridic acele victime în slăvi, că într-o oarecare măsură ele poartă vina, iar alţii au ştiut să profite.

Hai să îl luam pe tipul frumos cu maşină, care promite cerul şi pământul. Cum poţi dormi noaptea când te gândeşti că ai distrus un om? Îl lăsăm pe doamne doamne, ne luăm doar de viaţa ta de zi cu zi. Dacă tu erai femeie şi cădeai în plasă, ce făceai? De unde atâta răceală în sufletul tău să faci asta? Vrei bani? Lucrează şi poţi să faci afaceri mult mai prospere.

Omul ca om 

În concepţia mea, un om se poate numi om în momentul în care îşi respectă aproapele iar prin acţiunile lui nu deranjează pe cel de lângă.

Normal, din toată treaba asta şi părinţii au partea lor de vină. Văd multe idioate de 13-15 ani pe stradă care umblă cu cracii goi şi sânii la vedere – înţeleg, vrei să arăţi cât de bună eşti. Dar când cocalarul şi ţiganu se aruncă pe tine, cât de bună mai eşti? Părinţii sunt de vină pentru că le lasă să facă diverse chestii. Limita de vârstă într-un club e de 18 ani, dar nici unu nu respectă. 

Punct şi de la capăt 

Ăştia ar trebui să se gândească la faptul că şi femeia este om, nu o monedă de schimb.

Şi oare, acolo în sufletul lor, atunci când respectivii bat femeile şi le obligă să facă sex pentru bani, oare nu arde nimic? Oare lacrimile alea nu clintesc nimic în ei? Sau căţeaua şi femeia e una şi aceaşi?

2 comments

  1. Atat de corect, si totusi credeam toate astea destul de departe de realitatea onesteana. Credeam asta undeva prin bucuresti / iasi.. dar nicidecum in marele nostru oras mic.. ! Imi pare extrem de rau pentru toti cei care au ajuns sa faca asta. E atat de inuman!

Zi-mi ce ai pe suflet !

