Trupele astea nu-mi plac

Sunt multe trupe care nu-mi plac. Defapt sunt multe trupe care nu-mi transmit ceva anume.

1. U2 : Nu am înţeles muzica lor şi nici nu o înţeleg. După părerea mea e un fel, 2 note, 3 surcele şi gata muzica. Şi totuşi nu înţeleg de unde atâţia fani. Am incercat să ascult câteva piese, dar degeaba, nu-mi place. Sau au atâţia fani din cauză că au făcut atâtea concerte de caritate?

2. Kings of Leon : Sex on fire, practic mă zgârâie pe creier. E o piesă idioată! Ştiţi ce cred eu despre trupele de gen? E un fel de, ”l-am prins pe doamne doamne de picior. Avem piese care nu excelează, dar ce contează? Ne-am născut unde trebuia!”

3. 30 Seconds to Mars : Într-adevăr, numele mă lasă cu gura căscată. Sugerează multe, mult prea multe. La fel ca trupa de mai sus, un super down!

4. Nirvana : Un nume mare, super mare. Adevărul e că, nu mă încântă cu nimic. Eu un fel ”Zbiară mă cât de ţine, că eu trag pe nas!” 

5. The Gossip : Cred că singura chestie care nu-mi place la trupă este vocalista. O singura piesă îmi place, în rest net spasibo. 

6. Tokio Hotel : Aici am să fiu scurt. Ăştia mai există? :))

7. Blaxy Girls : Din ciclul ”l-am prins pe doamne doamne de picior”. Ăstea mai cântă? :))

8. The Rolling Stones : Ăştia sunt băieţaşii grei din muzica rock, dar din păcate muzica lor nu mă atinge cu nimic.

9. Avril Lavigne : Prostituţie muzicală. Are câteva piese destul de reuşite, unde la începutul carierei. În rest, ultimele o păstrează departe de preferinţele mele.

10. Blur : sunteţi de acord cu mine că piesa Song 2 a fost cea care a ridicat trupa?

11. Cradle of Filth : recunosc, cândva mi-au plăcut, pentru primele albume. Acum, cu muzica lor care te îndeamnă să mergi la cosit şi prăşit…..

12. My Chemical Romance :  din ciclul ”esti gay? ce tare!” 

Şi lista poate continua.

Întrebare : De ce unii au noroc? Şi unii care cânta muzică se chinuie să înregistreze un demo. 

One comment

  1. In legatura cu Cradle of Filth, no comment pana la albumele din 2003 !!! >:P

Zi-mi ce ai pe suflet !

