Pumnii mei minte nu are

Ştiu, e veche. Dar vreau aşa, pentru liniştea mea să fac un fel de review al versurilor. Credeţi-mă, amuzant e puţin spun.

Pumnii mei minte nu are,sparge tot ce-i sta in cale
Pumnii mei minte nu are,sparge tot ce-i sta in cale

Sunt jmekerul cel mai tare,bodyguard la firma mare
Mi se spune Pentium 4,dar mi s-a ars integratul
Daca mi-ai calcat pantoful,iti sparg fata iti rup botul
Nu te pune cu nebunul ,ca rup in tine plamanul

Refren:
da,da…da,da…pumnii mei minte nu are
da,da…da,da…sparge tot ce-i sta in cale

Am si eu o pasiune,sa bat cat mai multa lume
Minte multa nu se cere,prost sa fii sa ai putere
Ca salariul eu mi-l iau ,pentru pumnii care-i dau
Bodyguard ca mine nu-i ,aplic legea pumnului

Stau la usa ca bulldog-ul,si-astept sa greseasca prostul
Fac doi pasi si-o saritura,si i-am rupt dintii din gura
Pe toti fraierii ii dau gata ,ca am palma cat lopata
Cand da cu pumnul baiatul,zici ca trece acceleratul

Refren:
da,da…da,da…pumnii mei minte nu are
da,da…da,da…sparge tot ce-i sta in cale
da,da..da,da…capete si maxilare
da,da…da,da…ca sunt sef in martïale

Videoclipul e şi el piesă de rezistenţă cu tot tacâmul : piţipoance, cocalari slabi de înger şi cocalari şmecheri(şi la ei văd că e cu supremaţie) şi un club de doamne ajută. Încă de la început, domnul Minune Florinel îşi etalează mintea pe o scară de la 1-2(1 valoare minimă, 2 valoare maximă 🙂 ).

Prima strofă

El e un smecher, un versat – e un băiat de valoare pe toate fronturile, dar cu toate astea e doar un bodyguard la o firmă oarecare. Al doilea vers nu l-am înţeles :). I se spune Pentium 4, dar i s-a ars integratul… Ce aş putea să înţeleg?

Nebun? Nebunul ştie să vorbească.

Strofa 2

Domnul Florin s-a născut ca orice om cu o pasiune. Numai că la ţiganu ăsta, pasiunea e un pic mai specială – lui îi place să se bată. E ceva de gen : Ai câştigat la Loto? Trebuie să sărbătorim, mergi să baţi pe cineva. Nu ai mâmcat azi? Mergi şi baţi pe cineva!

Minte nu se cere… salariul şi-l primeşte(6-7 milioane), mai o taxa de protecţie de la copii şi gata treaba.

Legea pumnului :  Conform legii nr 999/7001, alineatul 0, domnul Florin Minune zis Pumnuleţ, are dreptul de a aplica legea pumnului după bun plac în orice instituţie doreşte. El va conduce aşa zisele turme de şmecheri cu căriciorul pe toate uliţele satelor şi cătunelor. Pedeapsa pentru nesupunere se pedepseşte conform Legii Pumnului, cu aplicarea a 100 de lovituri.

Strofa 3

Trebuia mai bine să spui ”stau la uşă ca milogul, şi aştept să mă hrănească unu, că la câţi pumni am luat în gură, am şi uitat ce e aia dantură.”

Şi la ultimul vers, vreau să spun că mă şochează. Numai un accelerat poate să facă aşa ceva :).

Bonus :

One comment

  1. AdamBlack · · Reply

    =)))) cat am putut sa rad de versuri! :))
    Deja mi-e frica de el :))

Zi-mi ce ai pe suflet !

