Cel mai bestial joc

Deşi nu sunt un gammer înrăit care să stea timp de 25 din 24 cu capul în monitor, am să vă povestesc despre cel mai frumos joc jucat de mine. Este vorba de seria S.T.A.L.K.E.R.

Având în vedere fascinaţia mea faţă de elementele radioactive şi dezastrul de la Cernobâl, jocul mi-a creat un univers paralel. Un univers în care eu puteam să fiu acolo, să mă aflu în pielea personajului. În STALKER Shadow Of Cernobyl am avut ocazia să pot umbla în două locuri, unde nu am avut ocazia pe viu. E vorba de Cernobâl şi Pripyat. Locuri radioactive, furtuni radioactive, cartiere părăsite, te fac să trăieşti misiune după misiune cu sufletul la gură. Este genial, mai ales dat la detalii maxime. În modul first person, vezi prin ochii personajului, ameţeşti, imaginea se contrastează şi totul ajunge să fie atât de real. O a doua treabă interesantă e că personajele vorbesc în limba rusă. Pe marginea drumul mai vezi grupuri de STALKERI care cântă la chitara, mănâncă mâncare contaminată, se ceartă, râd.

Scopul tău în joc este să elimi rebelii care vor să distrugă reactorul 4, ca să mai producă un dezastru ademănător cu cel din 86′ sau mai mare. 

Şi piesa de rezistenţă : Tu alegi ce vrei să faci în joc. Cum vrei să-l joci, de partea cui eşti, mergi unde vrei, faci ce misiune vrei. Dacă nu vrei misiune, te poţi plimba şi contamina după bun plac. Simplu şi frumos, nu-i aşa? 🙂

O altă treabă interesantă. Timpul este exact ca în viaţa reală. Vremea la fel. Plouă, ninge, soare, furtună radioactivă(la care trebuie să te ascunzi că mori).

Puteţi să-mi spuneţi orice, că sunt jocuri mai bune şi mai frumoase. Nu neg asta dar gusturile nu se discută. Recomand celor cu dorinţa de a experimenta altceva.

Acest articol participă la SuperBlog2011 etapa 6. (o probă interesantă 😉

4 comments

  1. Eternall · · Reply

    pare interesant, o sa il incerc:D

    1. pai vezi ca sunt 3 bucati : Clear Sky, Shadow of Cernobyl, Call of Pripyat

  2. Eternall · · Reply

    care joc recomanzi cu caldura:)?

    1. Shadow of Cernobyl

Zi-mi ce ai pe suflet !

