Magazinul viitorului

Mă aflu în anul 2031.

Peste o săptămână este ziua frumoasei mele logodnice cu părul roşu. Ce cadou să-i cumpăr? De câteva luni bune caut ceva, dar nimic nu m-a interesat în mod deosebit. Aceleaşi lucruri de  duzină banale. Nu aş vrea să poarte ceva de genul, e specială şi merită să iasă în evidenţă. Un inel? Hm, nu. I-am pus inel pe deget când ne-am logodit. Colier? Trebuie ceva foarte finuţ. Brăţări? Are destule, trebuie altceva.

Caut pe net dar degeaba. Aceleaşi lucruri banale fără valoare.

Îmi sun şoferul să mă scoată puţin în oraş să caut la magazinele locale. Tot degeaba.

Ajung acasă şi mă pun iar pe căutat. Degeaba! Stai, mi-am adus aminte de pontul unui prieten. Îmi spuse el odată de un magazin plin de cadouri interesante. Şi intru pe site-ul sugerat de el, mai exact pe Borealy

Sunt întâmpinat din start cu o grafică realistă care te face să explorezi mai mult.

Woaw ce tare, pot cumpăra şi de pe site cu livrare rapidă.

Caut ceva pe site şi mă opresc la o pereche de cercei cu cristale Swarovski. Foarte frumoşi şi finuţi. Sigur îi vor plăcea la nebunie. Cum să fac să văd dacă îi vin bine?

Observ în colţul din stânga un buton pe care scrie ”test”. Accesez şi mă îndeamnă să fotografiez locul unde ar trebui să fie purtat obiectul. De exemplu, să faci poză din profil. Îmi chem repede iubita spunându-i că vreau să facem o şedinţă foto, în care eu să fiu fotograful. Trag repede nişte fotografii cu frumoasa mea logodnică, mă asigur că am prins fotografia perfectă, îi mulţumesc cu un sărut lung şi mă întorc la ale mele. 

Cei de la Borealy scanează poza, luând măsurile perfecte după urechea logodnicei mele. După asta, cu măsurile luate, prelucrează acel model de cercei fără să-l deterioreze sau să-i scadă din valoare. Cerceii sunt gata în câteva minute. Ce să mai fac? Hm, un parfum dulce ar fi o idee. Îi comand şi parfumul Clive Christian No.1.

Gata, am comandat. Când vreau să vină mi-l trimit printr-un reprezentant Borealy. Aleg ziua logodnicei mele. Gata, sunt sigur de alegerea mea. Mulţumesc Borealy!

*Acest articol participă la SuperBlog 2011, în etapa cu numărul 7. 

Zi-mi ce ai pe suflet !

