Reclama idioată – sufletul oricărui comerciant

Astea sunt reclamele idioate care mă scoteau din minţi şi mă scot desigur şi acum.

1. Farmacia Catena 

Nicola aia, după ce că e o urâtă, mai şi zâmbeşte chinuit. Desigur, melodia e cireaşa.

2. Şamponul Dalin

Să nu vă pună mama dracu să începeţi cu parodia la melodia asta, că va scoate din voi gândurile pedofile. Calmaţi-vă, are până în 8 ani :)). Aşa… Am urât reclama asta într-un stil barbar, e veche, veche tare.

3. Kinder Pingui

Mami mami, hai să vezi cum mă buşesc cu capul de toţi pereţii. Bravo mami, bravo!

4. Budinca Paula (văcuţa cu ochelari)

Deci n-ai cum :). E un fel de a spune : Matilda e găină, ce nu face doar cot-codac, ea e Matilda, Matilda cu ouă :).

5. Connex George

Asta a produs mare vâlvă la vremea ei. Exact cum e acum cu roboţii. Ţin minte că aveam un coleg în generală pe care îl chema George şi tot timpul îi ziceam de piesa asta.

6. Reclama Dero – Nepoate

La fel ca reclama de mai sus, a produs un fenomen în rândul tinerilor.

7. Reclama Altex

Cât e halatul?

 

8. Cosmote

Asta e chiar idioată. Vă rog, enjoy!

 

One comment

  1. Eternall · · Reply

    Cat e halatu!!!!!!=))

Zi-mi ce ai pe suflet !

