Hai să facem raze

Gata, m-am ofticat. Mergem să facem raze. E cam aiurea treaba în condițiile în care de o lună și trei săptămâni tușesc într-o veselie. Plus că pentru o perioadă de 5 zile nu am avut glas deloc. Acum mai scot sunete, să zicem așa. Și tot atât de aiurea e în condițiile în care am luat tratament cu antibiotice, și supriză – degeaba.

Așa că la începutul săptămânii care urmează, voi încerca niște raze, să vedem ce crotac sau elefant ascund la plămâni.

Menționez că partea dreaptă e umflată în dreptul plămânului.

Întrebare : Eu dacă mor, voi cui rămâneți?

Întrebare 2 : Oare mor?

La final : Dacă se întâmplă ceva cu mine, să știți că vă iubesc. Hateri/iubitori de andreiamon.ro, cocalari și ce mai sunteți.

2 comments

  1. Deci daca sambata asta fac rost de 10.000$ iti platesc operatia/ tot ce ai nevoie ca sa te faci bine !

  2. ma da oare nu ar fi mai bine sa astepti sa faci 8 luni ? ca daca scoti vreun brotac acuma, il scoti prematur :))

Zi-mi ce ai pe suflet !

