Fraiere, nu orice torrent e bun

Azi am dat cu nasul în fasole. Mă uimesc pretențiile mele uneori :).

Am dat și eu să descarc Final Destination 2, după ce ieri am văzut partea 5 din serie și mi-a făcut poftă să le revăd. Și uite așa am început să caut pe net un torrent. Primul găsit, primul luat :)). Nu m-am uitat la note, la comentarii, la nimic.

Pun să se descarce și între timp îmi făceam ceva de mâncare. A ajuns filmul la 80% și a început laptopul meu să-și dea corasonu. Da nu așa, într-un still barbar. Se deschideau aplicații, se închideau, pâlpâiau becuri și coolerul huruia ca drujba. Băi ce mama dracu? Mă pun la laptop și nimic nu mai mergea. CTRL+ALT+Delete nu mergea.

Așa că, ca orice fraier am dat închidere din buton. L-am redeschis. Mergea 1 minut iar când o lua iar la download, se pierdea. Da ce pizda pizdilor mă-sii? Deja căutam windows :)), totul era pierdut.

Și în ultima faza, mi-a trecut mie prin cap ca atunci când îl deschid, să închid repede descărcarea. Zis și făcut. Torrentul avea gărgăuni probabil. Laptopul merge foarte bine, numa că ăla care îl deține are probleme :). Și îmi venea să-i trag un pumn, de să-i sară tot din el. 

3 comments

  1. ioooi. Asta a fost nasol..:))

    1. Știu :)))

  2. Laptopul merge foarte bine, numa că ăla care îl deține are probleme 🙂 . Și îmi venea să-i trag un pumn, de să-i sară tot din el.

    :)) :))))

    Iti recomand un anti gargauni care ma satisface foarte bine in materie de protectie si siguranta

    Deruleaza de p-aci varianta free .. Il lasi activ si te anunta de fiecare data cand rulezi ceva suspect (dar din cate am inteles varianta free nu ajuta la torente si descarcari de pe internet)
    http://lavasoft.com/

Zi-mi ce ai pe suflet !

