Hai bă, da nici să citești?

După ce m-am înscris azi în campania BlogJuan inițiată de Cremosso, am primit mai multe întrebări despre campanie. Și na, cum unii nu erau familiarizați cu sistemul de pe siteul BlogJuan, a trebuit să le zic pașii. Nu e nici o problemă, le mulțumesc pentru votul lor. Dar ce faci când prinzi unu care nu știe să citească?

Mă caută unu pe mess.

*****_thebest: salut
Amon: Salut
*****_thebest: am vazut pe site acolo la tine ca ai poza
Amon: ce poza?
*****_thebest: poza ca esti amuzant
*****_thebest: si zici ca se voteaza?
*****_thebest: si daca dau click
*****_thebest: nu am unde sa votez
*****_thebest: nu scrie nimica
Amon: Pai click pe banner
Amon: pe urma intri pe site
Amon: si in stanga jos
Amon: ai sa vezi numele a trei persoane
Amon: dintre care
Amon: vezi ca sunt si eu acolo
Amon: Andrei Gondos
Amon: Si sub mine, imediat, e un buton pe care scrie Voteaza
Amon: dai click acolo
Amon: si pe urma o sa iti apara o fereastra
Amon: care o sa ceara sa-ti faci cont de facebook, sau sa te conectezi la facebook
Amon: Si tu daca ai facebook
Amon: dai conectare
Amon: ai inteles pana aici?
*****_thebest: dar nu scrie nimica
*****_thebest: imi arata doua de alea de la iaurt
*****_thebest: si pe umra numele tau 🙂
Amon: Pai da putin mai jos
Amon: 🙂
*****_thebest: Da, te vad acolo
*****_thebest: dar nu scrie nimica
Amon: Poate ai probleme cu browserul
Amon: fa print screen
Amon: si da-mi poza sa vad
*****_thebest: Ca la counter?
Amon: probabil >))
Amon: asa
Amon: sa vedem
*****_thebest: ca sa te convingi
Amon: nu se vede nimic? nu e nici un buton cu voteaza? ;))
*****_thebest: nu
Amon: bine. Multumesc oricum. O seara buna… ;), probabil butonul ala il vad numai eu si altii. Daca tu spui ca nu-l vezi, atunci na, nu am ce sa iti fac.
*****_thebest is typing…
*****_thebest: vream sate ajut
Amon: Nu e nici o problema 🙂 

Eu în prima fază am crezut că are probleme cu browserul și am vrut să îl ajut pe om, că na, așa e frumos. În plus, era ceva ce mă avantaja pe mine. Dar sigur v-ați dat seama că browserul mergea perfect și el probabil nu știa să citească…. Sau poate “votează” nu există în vocabularul lui, și nu s-a mai sinchisit să citească :).

Oare chiar atât de prost?

2 comments

  1. Eu nu vedeam ca este si facebook inainte de sau.. adica nu stiam ca pot sa votez de pe facebook.. Si am bagat datele si am dat inregistrare inca o data.. Am incercat sa votez.. si spune cont incorect.. Si dupa vad si facebook-ul.. Dai si voteaza :))

    Oricum intamplari din astea sunt din ce in ce mai dese. Dati mai mult lapte copiilor si scoateti-le Counter-Strike si violentele din cap.. (Sau macar de ar sti ce e ala CS si ar sti si altceva in afara de a il juca si de a face printuri.. )

    Astea-s exemplele alea aparte ale generatiei 21.

    Hai sa radem in continuare :)) Nu va opriti acum din ras :)))

    1. :)) CS, Mihai, CS :))

Zi-mi ce ai pe suflet !

