Poveşti la gura sobei – Episodul 3 : Aniversare la Braşov (partea 2)

Am plecat spre cetate, pe deal sus acolo unde ne aștepta sărbătoritul. Se pregătea ceva frumos, foarte frumos. Ne așteptau acolo băutura și trupa de punk Tarabostes. Ăștia veniseră cu o Dacia papuc, încărcați cu sonorizarea și tobele. De unde curent? Au venit cu generatorul după ei.

Și s-a început dezmățul pe un frig de crăpau pietrele. Ne aflam pe un platou o mare de oameni. S-a început și un pogo meseriaș, asta în caz că așteptați să auziți de așa ceva. Da nu orice fel de pogo. Toți s-au dezbrăcat la chiloți și au început un pogo de ăla nesimțit în noroi…. pana mea, deabia se topise zăpada :)). Eu nu m-am băgat, am preferat să am grijă de hainele lui Cătă și ale lui Andy undeva la câțiva pași de circ și să beau. Veneau mulți la mine să mă invite la pogo, dar eu îi refuzam politicos :)). Nu era vreme de așa ceva :).

Toată treaba asta a durat undeva la vreo 4-5 ore, timp în care s-au distrus multe. După asta majoritatea au plecat la casele lor și am mai rămas câțiva. Nah… ce era de făcut? Era sâmbătă seara, nu aveam unde sta până a doua zi când urma să venim acasă. Lasă băi că ne descurcăm. De aici începe un fel de calvar, un fel de chestie de aia nașpa care nu ți-o dorești nici plătit.

Ne-am decis să coborâm de pe deal și să mergem spre gară să găsim un loc frumos de somn. Ținta principală era parcul de după gara din Brașov. Bun, hai să mergem. Nu am mers mult din drum, că niște cocalari ne-au luat urma să ne tragă o mamă de bătaie. Cum am scăpat de ei? Simplu, le-am dat 2 țigări, și ne-au lăsat în pace.

Și ajungem la gară. Trecem prin pasajul ăla creepy și Andy….

Andy : Amonu, aseară aici în pasaj un cocalar a băgat cuțitu în unu care era cu noi.

Eu : Băi, ești nebun?

Cătă : Da bă. Trebuie să avem grijă.

Deja aveam gânduri negre și ceva mă făcea să nu stau la locul meu. Da ce vroiai să fac? Nu cunoșteam pe nimeni și dacă prinzi un idiot de ăsta atunci când mergi pe undeva lăturalnic, bagă ceva în tine și nu te află nici moartea. În fine, trecem prin pasaj și am ieșit în parc. Am stat toți trei la o țigară și ne-am decis să dormim. Unde? Pe bănci în parc ca boschetarii. Eu cu Andy pe niște mese de șah iar Cătă pe o banca la câțiva pași. Dar nu cred că am prins mai mult de 10 minute de somn, că ceva urlete ne-au făcut să ridicăm capetele ca potârnichile.

Urletele sunau cam așa :

“Aaaaa, rockeri. Băga-mi-aș p*** în voi.”

Mda, nu era de noi. Ne-am ridicat și fuga spre pasaj ca să ajungem pe partea cealaltă. Nu am ajuns bine unde trebuia, că ne-am trezit la intrare în pasaj cu unu cu o sticlă spartă care striga : Roackeri, băga-mi-aș p*** în voi. Opa! După ce am văzut că suntem înconjurați, am început să alergăm prin grădini și glod. Am trecut calea ferată și ne-au pierdut urma. Ce mai era de făcut? Să încercăm să găsim un loc unde să ne continuăm somnul desigur :)).

 Cătălin și-a găsit un loc meseriaș sub o locomotivă – nu-l vedea nici dracu acolo, iar eu cu Andy pe un platou de beton sub cerul liber. Era bine oricum. Și vă vine să credeți sau nu, da am adormit toți 3, așa in condițiile extreme care ne supuneau la grea încercare. Dar după cam 2 ore de somn, ne-am trezit. Un ger penal și o ninsoare ca la Stalingrad de tremuram toți din toate încheieturile. Până la urmă ne-am decis să mergem în gară(puteam să facem asta de la început, dar ne era teamă că o să ne scoată jandarmii afară). Ajunsi în gară, ne-am așezat lângă frații de suferință(boschetarii) și care la somn, care nu. Eu am rămas treaz câteva ore, timp în care m-am împrietenit cu o gașcă venită din Hunedoara pentru nu știu ce concert. În fine, oameni de treabă, țigări de la ei, băutură tot la fel – viață. Pe la ora 4 am adormit și eu stând în fund pe o treaptă cu capul pe mâini. Având în vedere că eram super obosit si foarte înghețat, am dormit ca un prunc :)).

Trezirea a fost pe la ora 7 jumate și n-am stat mult pe gânduri. Am plecat spre locul din care se stătea la ocazie. Numai că noi nu aveam bani și stăteam la mila unora. Era lapoviță și ninsoare, iar noi ne plângeam de milă – nimeni nu vroia să ne ia, doar așa că nu aveam bani. Blestemam și înjuram, ne rugam să ne ia o mașină. După nu multă vreme :)) (ora 11), a oprit o mașină. Geamul din dreapta se lasă ușor și un individ….

Individul din dreapta : Unde mergeți băieți?

Noi : La Onești.

Individul din dreapta : Urcați!

Noi : dar e o problemă. Nu avem nici un ban.

Individul din dreapta : Urcați!

Și urcăm. Eram atât de fericiți că am prins și noi niște oameni de treabă. Eram fericiți că ne încălzeam după atâtea ore.

Individul din dreapta : Ce spuneați băieți? Că aveți nevoie de bani?

Andy : Nu :). Noi nu avem bani să ajungem la Onești.

Șoferul : stați liniștiți.

Și mergem noi cât mergem până…

Șoferul : Dragă, îmi aprinzi și mie te rog o țigară?

Individul din dreapta : Imediat dragă!

Îi aprinde o țigară, i-o pune în gură și tipul o scoate exact ca o pițipoancă de aia care fumează să se afle în treabă. Știți și voi despre ce vorbesc. Noi în spate eram stupefiați. Andy râdea și făcea semne :)). În fine, ne liniștim cu gândul că toata faza a fost la panaramă. După câteva minute, îl sună cineva pe tipul din stânga. După ce termină de vorbit…

Șoferul : Dragă, ce avem de mâncare acasă?

Individul din dreapta : Un cârnat!

Chestia aia ne-a pus capac. Deja ne făceam planuri cum să fugim și să scăpăm de ăia. Planul era cam așa : În caz că băieții opreau undeva pe Moghioroș și ne amenințau cu ceva, îi băteam, le furam banii și fugeam cu mașina până la Oituzul unguresc. De acolo părăseam mașina și mergeam mai departe câțiva km și făceam iar ocazie.

În fine, pe la baza Moghioroșului, Andy și Cătă era deja adormiți  –  cred și eu, de atâta frig.  Și am zis să mă pun și eu la somn, doar ce naiba, nouă nu ni se pot întâmpla astfel de lucruri. Închid ochii și…

Individul din dreapta : Uite dragă, au adormit băieții!

Șoferul : Lasă-i dragă. Nu vezi ce frumoși sunt când dorm? Lasă-i că sunt obosiți.

Când am auzit treaba asta, am zis că îmi pica cerul în cap. Pentru prima dată în viața mea aveam de-a face cu atfel de persoane.

Să vă spun ce a urmat. Băieții nu aveau nici o treabă cu noi și nici măcar gânduri negre cu noi. Probabil erau un cuplu, că își vorbeau foarte frumos. Da gay, erau gay :). Au fost de treabă, ne-au cumpărat colaci ungurești și nu s-au dat la noi (norocu nostru și-al lor). Am ajuns la Onești teferi și nevătămați, cu găoaza sigilată(așa cum ne-am născut)… și am făcut și câteva mătănii văzând că am calcat pe pământ moldovenesc.

3 comments

  1. Eternall · · Reply

    foarte tare!:D

  2. Individul din dreapta : Ce spuneați băieți? Că aveți nevoie de bani?

    Hopaa :> :)) Oferte tentante :))))

    1. sigur sigur :)))

Zi-mi ce ai pe suflet !

