Ce faci de Halloween?

Nimic! Stau în casă că eu nu știu ce înseamnă să te distrezi de sărbătorile altuia.

Altceva mai bun de atât nu am putut lua din occident. După ce că m-au frecat la cap cu Sf Valentin, acum mă freacă toată lumea și cu Halloween-ul.

Am fost întrebat :

– Cu ce te costumezi de Halloween?

Și eu cu un răspuns plin răutate…

– Da la ce-mi mai trebuie costum? Nu vezi că sunt costumat și așa? Probabil în maică-ta am să mă costumez, ca să te văd așa cu zâmbetul pe buze. Bun așa?

Normal că omu s-a ofticat și nu-mi mai vorbește, nici blogul nu mi-l mai citește. Că am fost rău, foarte rău :)).

Acum serios, în ce am să mă costumez? Într-o ciupercă ca să moară toate ciupercile de ciudă. Ce sunt ciupercile? Ciupercile în concepția mea, dincolo de ciupercile în sine, înseamnă rockerașii ăștia apăruți după ploaie. Ăștia care cum s-a oprit ploaia, ies din casă. Cum arată? Ca niște cocostârci gheboși, albi la față, aruncă priviri de alea menite să te sperie, că probabil sunt trimișii lu dracu și nah. În așa ceva am să mă constumez… Las toată față mea de om serios și respectos.

Un Halloween fericit. Să vă mânce putregaiul și buba neagră.

2 comments

  1. eternallnight · · Reply

    probabil, in 2-3 ani , o sa vina si pe la noi la usa cu : “Primiti cu halauinu?”
    Bineinteles, pt ca traim in romania, nu o sa se dea bomboane, ci bani , ca si la colind…

    1. Si cred k tie iti pare rau knd unu iti da 1 leu de o cafea:))
      Intradevar, merge si o ciocolatica la cafea…:”>

Zi-mi ce ai pe suflet !

