S-a schimbat ora fraiere!

Știu, numai mie mi se poate întâmpla așa ceva. De aseară vorbisem cu tata să ne vedem pe la 10.

După ce că nu am dormit bine deloc noaptea trecută, stând treaz de la 3 până la 6, și o huruială de aia nașpa îmi măcina creierul, m-am trezit la 9. Așa arăta pe telefonul meu. Ora 9. Mă pregătesc și pe la 10 eram la locul în care trebuia să mă întâlnesc cu tata. Și stau, stau și iar stau. Nimic… Aștept 10 minute și nimic. De acuma îmi făceam draci și vroiam să-l sun ca să-l felicit. Dar mă sună el…

Tata : Alo, Andrei te-ai trezit?

Eu : Am și ajuns….

Tata : Păi da n-am vorbit la 10? Ce cauți așa devreme?

Eu : Tată! E 10 și 15…

Râde și….

Tata : Andrei… s-a schimbat ora. E ora 9 :)).

 Bine mulțumesc :).

7 comments

  1. Eternall · · Reply

    :)) miam luato si eu in freza, cand mam trezit mai de dimineata asa, stiind ca am foarte multe teme, si no sa imi ajunga timpul. Si ma trezesc eu pe la 7 fara ceva, ma duc sa pun de o cafea. Vine taicameu :” ce faci la ora 6 fara un sf?” Eu: “ceai ma, e 7 “. “Sa dat ceasu cu o ora innapoi”. Mda, merci!
    Oare cand o sa trecem de treaba asta cu datu ceasului innapoi? stiu (sper ca stiu bine ) ca prin tarile mai dezvoltate sa renuntat la treaba asta.

    1. lasa asa, ca tzepe sunt tari :))

    2. Panica? teme?:))

      1. sure 0.0

      2. Panica??Temee?

      3. Se potriveste iconita ta Alex :))

      4. :))…merge merge:))

Zi-mi ce ai pe suflet !

