Hai la meci

Am primit o provocare prin mail de la Blogal Initiative. O provocare foarte tare, mai exact să merg la meciul dintre Fc Vaslui și și Sporting Lisabona, meci ce se va disputa joi 3 noiembrie la Piatra Neamț și să le răspund cam de ce aș vrea eu să merg la meci. Am să le răspund cu acest articol și sper să câștig una din cele două invitații duble la meci(practic unul din cititori va avea de câștigat 🙂 ).

De ce vreau eu să merg la meciul ăsta? Din mai multe motive :

1. Nu am văzut niciodată un super meci pe unu din stadioanele mari ale țării. Doar meciuri de liga 4… ceea ce e foarte trist.

2. Sunt dinamovist și având în vedere că Dinamo nu s-a calificat în Europa League, aș vrea să susțin echipele românești pe viu. Să fiu acolo martorul unei eventuale victorii din partea Vasluiului.

3. Vreau să cunosc și eu atmosfera unui meci mare, să simt fiorul provocat de o arenă plină de oameni și să strig la un eventual gol pentru prima dată în viața mea dintr-o tribună.

4. Sunt student… și măcar acum să văd și eu un meci.

Așa că indiferent de rezultatul partidei, eu vreau să fiu acolo.

Acest concurs este sponsorizat de către maritza.ro  și organizat de către Sport Local.

Deci ne vedem la meci? Ne bucurăm împreună? 🙂

One comment

  1. […] două bilete duble la meciul FC Vaslui – Sporting Lisabona. Au participat Florin Tomescu, Andrei Amon, Roxana Bursuc, IMatei și Bogdan Radu. Am ales, firește, subiectiv. Căci m-am lăsat […]

Zi-mi ce ai pe suflet !

