Primele concluzii ()

După aproape 2 ani de blogging(19 ianuarie) am ajuns la niște concluzii nu prea fericite. Și am să fiu sincer, poate și rău pe alocuri. Vreau să mă fac înțeles printre voi cititorii, printre voi haterii, printre voi oameni care m-ați susținut sau nu în tot acest timp.

1. Există mulți hateri, foarte multă lume care nu apreciază muncă altuia. Indiferent că un articol este foarte bine structurat, indiferent de orice, acești oameni vor arunca cu roșii. Din ce motiv? Pentru că ei nu sunt în stare să scrie un articol coerent și decent. Nu spun că eu scriu foarte bine, că nu o fac. Mai am multe de învățat, dar măcar când scriu un articol îl scriu decent.

2. Când e vorba de ajutor nimeni nu ajută. Am participat la câteva concursuri cu blogul dar din punct de vedere al promovării, totul s-a terminat când nici bine nu am început. De exemplu : am pus pe blog un banner cu #blogjuan, pe twitter la fel unde sunteți rugați să votați. Întrebare :  Câți dintre voi ați votat? 1? 2? 5? Din 150 de vizitatori unici pe zi?  Singurul meu răspuns pentru acest eșec, e simplul fapt că mulți sunt invidioși. Și e un fel de capra vecinului, că de ce să dau eu de mâncare la capra vecinului când el nu e acasă? Pentru ce? Păi ce vină are animalu? Poate nu a fost o vorbă prea bună, dar așa e. De ce ați vota voi ca să plec eu la Amsterdam? Oare de ce? Dacă nu mă rugam pe messenger să voteze lumea, nu adunam decât maxim 20, astea adunate așa de pe twitter cu RT.

3. În Nebuloasă(Onești) nu există unitate. Sunt o grămadă de bloggeri și semi bloggeri care nu au nici o treabă cu nimeni. Un fel de ciuperci apărute peste noapte care visează să se îmbogățească peste noapte din blogging. Eh și aștia din oraș, nu vor să se adune. Din nou exemplul meu : Toți au fost invitați să participe la #blogjuan, dar în afară de mine, nimeni n-a participat. Și cu toate astea, nimeni nu a vrut să îmi ofere un sprijin. Acum veți spune că :  uite-l bă și pe ăsta, cerșește! Nu e vorba de cerșit, e vorba că suntem oneșteni, între noi… și dacă noi nu ne ajutăm, atunci cine? Eu nu speram să fac mai multe view-uri din afară ci speram de aici, din orașul nostru. Dar e chiar invers. Am cititori fideli din Timișoara…. Dar aici?

4. Înțeleg că unii nu sunt de acord cu multe din posturile mele. Nu este nici o problemă cu asta, tocmai de aia există secțiunea comment. Dar am cerut tot timpul să se vorbească decent. Am șters o grămadă de comentarii care conțineau injurii la adresa mea și a neamului meu. Așa se dovedește prostia de care unii nu scapă.

5. Când andreiamon.ro a luat ființă, mai exact în august 2011 după multe speranțe, mulți au apărut cu fraza : da bă, a câștigat și ăsta. Păi am câștigat pentru că am meritat și am scris un articol foarte frumos. Pentru asta am fost premiat cu ceva ce îmi doream. Și după luna august, mulți care îmi citeau blogul au renunțat să mă citească… doar așa… din invidia că eu am .ro și ei au rămas la wordpress.com.

Eu înțeleg că nu putem face pe toată lumea să zâmbească.

Oricum știu că orice aș spune, tot nu rezolv nimic. Eu nu am căutat să ajung cu blogul undeva foarte sus. Se poate, dar asta cu multă muncă. Până acolo eu îmi continui treaba de care sunt foarte mândru.

Vreau să mai știți că nu am căutat niciodată să fac profit din acest blog. Blogul a apărut ca un fel de jurnal, pe urmă am schimbat puțin tema. Dar din moment ce am blogul și mi se oferă un câștig, de ce să nu accept? Până să trăiesc din blog, mai e cale lungă și probabil nu voi ajunge vreodată să fiu independent din blog. Dar un câștig suplimentar e întotdeauna bine venit. Până la urmă nu vine nimeni să îmi pună pe masă ceva.

Eu cam atât am avut de zis. Voi continua să scriu pe acest blog tot în aceași manieră, fără să răspund în fața cuiva. Îmi voi respecta cititorii care mă respectă așa cum am facut și până acum.

*Știu că voi arunca în aer multe spirite, că doar cine sunt eu să îmi permit să scriu astfel de articole. Să fiți sănătoși!

7 comments

  1. Tine-o tot asa 😉
    Pur si simplu, sa nu-ti pese de ce zic altii:)

  2. Eternall · · Reply

    Dafuq! pui prea multe la suflet, nu ar trebui sa iti pese, sunt foarte multi trolli , hatter si altele, pana atunci you should do this

  3. Eternall · · Reply

    na mers a href=”” title =””

  4. No, si eu o ciuperca aparuta peste noapte, poate nu exista unitate, poate nu.. Dar la cat timp am eu de scris pe blog si de cautat alte bloguri :))

    Macar cele care imi plac, imi plac, ajut, e bine. Daca ai timp de munca in plus sa pregatesti niste sfaturi ceva, eu iti accept orice sfat legat de unitate in blogging, daca tot vad ca esti nemultumit..

    Intre timp, Keep a straight face, I’m looking forward to see you high in blogging !

    Baftaaa !!

Zi-mi ce ai pe suflet !

