Cine adună cele mai multe comenturi(update)

Am pus acum ceva vreme pe blog un top comentatori pe blog. Topul se găsește în partea dreaptă sub taguri. Până acum Cip, conduce detașat cu 3 useri : Xcip, Xcip Cip și Cip.

Și la sfârșitul anului voi premia activitatea cititorului. Toată faza e următoarea : care adună cele mai multe comenturi sub un singur user, câștigă. Așa că în cazul lui Cip, se va lua în calcul userul Cip, care are momentan 100 comenturi pe AndreiAmon.ro.

Așa că voi da reset la contor, să vedem. Asta așa să nu aibă careva un avans.

Premiul nu este cine știe ce, dar nu strică niciodată :). Voi vedea ce premiu ofer, asta în funcție și de distanță.

*Nu e nici o țeapă. Cine crede asta, nu e nici o problemă, ne descurcăm și fără :D.

**UPDATE : Cine nu postează cu o adresă de mail validă nu este luat în considerare.

9 comments

  1. Chestia cu 3 useri…e pt ca odata eram logat de pe facebook, acum nu mai e posibil , si odata am schimbat username-ul de la xcip la cip cand ai trecut tu la .ro … deci na . Daca castig si nu imi dai tigari si jeleuri…ma supar :)))))

  2. eternallnight · · Reply

    sounds interesting:D

  3. gandeste-te ca acum toti vor lasa comentarii ca sa ia premiul…

    1. Nu mă deranjează chiar deloc. Dacă comenturile sunt pe subiect și se participă la o discuție decentă, chiar nu am nimic împotrivă.

  4. Acum lasă-ţi singur comentarii:))
    Ca să primeşti tot tu Premiu:))

  5. Buna initiativa, votez pt un bax de bere :)))

  6. Eu pentru o sticla de Stalinskaya!!:x
    Te ţine Amoane?

  7. Cătălina · · Reply

    Eu vreau vin roşu 😆

Zi-mi ce ai pe suflet !

