Să mai scriu una?

Azi am recitit blogul de la A la Z, inclusiv perioada Unui mic basist de pe Simpluinculori. M-am amuzat teribil, am rămas pe gânduri uneori și am dat înainte. Este extrem de interesant să vezi ce scriai odată și să-ți amintești. Frumos, foarte frumos. Nu știu voi ce credeți, dar eu cred că am schimbat multe… în frunte cu stilul de a scrie. Nu vă faceți griji, am același suflet cald și grijuliu care poate scrie de dragoste și suflet.

Așa că vă întreb :  ce ați spune dacă aș mai scrie o poveste în stilul nemuritorilor Artyom și Nadejda?

Mă bate gândul de ceva vreme să fac asta și am câteva schițe prin laptop, dar nu am reușit să termin ceva.

One comment

  1. Desigur !
    De mult te-am tot intrebat cand apare urmatoarea ?!…
    Well , o astept !

Zi-mi ce ai pe suflet !

