Știți cum e când?

Știți când credeți că o anumită persoană e cea mai tare de pe lume? Și când sunteți atrași de persoana respectivă? Și când ați face orice de pe lumea asta pentru acea persoană? Și când credeți că persoana de lângă nu vă poate trăda încrederea? Și când persoana de lângă e un mielușel zglobiu? Și când îți zâmbește?

Dar știți cum e când acea persoană pică în fața ta? Când acea persoana vă trădează într-un mod barbar? Și mai știți când acea persoană nu mai face doi bani?

Și cireașa de pe tort. Când te scârbește efectiv. Când nu te mai atrage cu nimic. Când stai și te gândești la faza : Cum bă, eu chiar am avut o tangență cu persoana asta? Nu-mi vine să cred că m-am umilit în halul ăsta.

Când nu mai vrei să o vezi. Ți-e silă și scârbă.

Aviz amatorilor. Nu vă înhăitați cu orișicine… studiați terenu, aveți grijă ce vorbiți și lasați să vedeți cum se manifestă la primul hop. Apoi pe urmă faceți pact. Până atunci, să nu vă mânce putregaiu să încercați ceva.

Cine nu înțelege ce am scris eu mai sus, să fie sănătos :))

One comment

  1. Adevar Graiesti…

Zi-mi ce ai pe suflet !

