Pleava societății moderne

De câteva zile am un dialog permanent cu o persoană din înalta societate(pe dracu). Nu dau nume, nu contează cine e, faptul deja e consumat. Prietenii, amicii știu despre cine vorbesc.

Tema : Ești considerat un om de 5 stele, persoana respectivă te vrea și e dispusă să facă orice.

Deznodământ : Refuzi și din persoana aia mișto ajungi un gunoi al societății. Toate războaiele lumii sunt din cauza ta. Foametea, idioțenia, absolut tot, sunt din cauza ta.

Chiar nu vreau să fac de căcat acea persoană. Tot ce mi-a zis, nu-i întorc.

Acum, voi scrie toate injuriile aduse de acea persoană, să vedeți și voi ce înseamnă să crezi orbește. Am să scriu cu tot cu explicațiile din DEX, ca să vadă cât de mult a putut abera.

1. “Sunt un retardat”. Conform DEX:

RETARDÁT, -Ă adj. (și s.m.f.) (Franțuzism) Rămas în urmă; nedezvoltat din punctul de vedere al intelectului; întârziat mintal; înapoiat; retardatar. [< retarda].

Din câte știu, m-a dus umila mea minte să termin un liceu, să obțin diploma de bac fără nici un fel de problemă(probleme cum sunt acuma). Și mai am și jumate de facultate de făcut și gata.

2. “Bolnav psihic”. Frate :)), asta e meseriașă. Jur că m-am amuzat teribil. Dacă eram bolnav psihic… treaba era altfel :).

3. “Sunt un ratat”

Da băi. Mi-am ratat viața. Sunt un ratat. Am terminat la liceul de chimie, acolo unde toții tăranii se duc așa ca mine. Ăștia ca noi care umblăm cu ghioaga la noi și facem ca toți dracii pe stradă. De ce mai sunt ratat? Că fac facultatea la Bacău. Chiar așa… ce om face facultatea la Bacău? Cum să fac facultatea la Bacău? Oricine trebuie să aibă bani să facă facultatea la București. La Bacău mă? Să mor dacă nu de rușine. Gunoi al societății ce sunt.

Și de ce mai sunt ratat. Pentru că prietenii mei m-au lăsat. M-au părăsit, pentru că ei și-au dat seama cât de ratat și cât de infect sunt. Prietenii mei ăia pe care nu i-am considerat niciodată prieteni, doar amici. Dar ăia m-au părăsit. De parcă ne beam pertu și împărțeam totul frățește. Lasă nene, am unu singur și bun. Nu am nevoie de nimic altceva.

Și la cât de ratat sunt, eu nu pot face o fată să se simtă bine. O fată care e cu mine, se preface că are orgasm, ca să facă să mă dau eu mare. Pentru că eu de fapt sunt un cocalar care umblă din floare în floare să le zică la toți cu cine se fute. Trăiesc într-o minciună totală, nu știu de ce mai trăiesc. Probabil un cerșetor sau un cocalar ratat, are mai multă minte ca mine. Dar na…

Și deși sunt atât de ratat, am reușit nu știu cum să cânt la instrument, să îmi placă muzica, să o înțeleg…. Dar chiar nu știu cum am reușit asta.

Și vreți să mai știți una? Sunt urât. De aia lumea nu mă iubește…. pentru că sunt urât. Sunt hidos, am o față de fraier și dacă mă privești multă vreme, o să ai coșmaruri.

Așa că te rog cititorule, să încerci să mă eviți. Nu vreau să îți fac rău prin umila mea existență. Nu vreau ca aerul din jurul tău să fie poluat din cauza mea. Nu vreau ca tu să pățești ceva. Înțelege-mă!

Sunt un om care a fost bătut de soartă. Nimeni nu mă ajută, toți m-au părăsit. Nu cred în d-zeu și în forțele invizibile care ne guvernează. Și am să ard în iad, ca un ratat și cocalar ce sunt. Te rog evită-mă!

*** Uite de asta fumez eu o țigară liniștit, că mă deranjează adevărul de mai sus. Hai sictir în pizda mă-tii! 🙂

8 comments

  1. :)))))

  2. AdamBlack · · Reply

    :))

  3. eternallnight · · Reply

    :)))

  4. autobiografia ta?:)))

  5. Chiar sunt curios ma, cum ai ajuns sa-ti placa muzica? :))))

    App.. aseara am avut un cosmar :)) Cu tine :))) Fumai (ca de obicei) si te-ai suparat pe mine si mi-ai stins tigara in limba :))))

    1. Naspa :))=))

  6. Noi sa fim sănătoși 😉

  7. Si chiar daca ar fi asa cum spui problema ta care e ? Ar trebui sa nu iti pese …

Zi-mi ce ai pe suflet !

