Oare Amsterdam?

M-am calificat în faza finală a #BlogJuan de pe locul 3 chiar, cu 109 voturi.(vă mulțumesc pentru voturi 🙂 ).

Din 16 amuzanți și 12 romantici înscriși, am fost aleși câte 5 din fiecare categorie.

Acum urmează faza cu agățatul. În juriu sunt 63 de bloggerițe care își vor alege favoriții. La final, bloggerul cu ce mai multe fane pleaca la Amsterdam sau la Paris.

Mă bucur că am intrat în finală, ăsta fiind primul eveniment major la care particip. Și cum nu se câștigă niciodată din prima :)), eu spun să câștige cel mai bun.

:):D

4 comments

  1. Mult noroc ! 🙂

    1. Multumesc:)

  2. eternallnight · · Reply

    Bafta multa:D

  3. 63 de bloggerițe:>:>…oo da…:D
    Hai Amon, Hai Amon!..:D/

Zi-mi ce ai pe suflet !

