Un partener ideal

De circa un an și jumătate dețin un laptop MSI, care în calitate preț este mama lor. Probleme mari nu am avut si l-am formatat de 3 ori în tot acest timp. Mai mult pentru erorile apărute când instala sora mea jocuri gen miniclip. Pentru ăia care nu știu, multe din jocurile de pe net, mini jocurile astea, sunt pline de viruși, malware s.a….

Am renunțat de multă vreme în a avea un calculator, inclusiv de calculatorul de acasă nu am mai avut grijă să-l fac în momentul în care și-a zis adio după 6 ani. Și am căutat să îmi cumpăr laptop, să-l țin la mine când e nevoie. Mult mai ușor, mult mai economic și mult mai compact.

Și căutând pe net diverse produse din gama laptopuri, am dat de seria asta de la Asus. E vorba de ASUS K53  care mă amețește numai cât îi văd specificațiile. Îl consider ideal pentru ceea ce fac eu și pentru întâlniri.

Plus că viteza de care dispune este uimitoare și nu ar fi nici un fel de problemă la înregistrări demo-uri. Nu aș mai avea probleme cu mișcarea sacadată și sunetul slab oferit pe urmă.

Vi-l recomand cu căldură!

*acest articol participă la SuperBlog 2011 la etapa 16.

One comment

  1. Mda…I7…Desigur ca “mă amețește numai cât îi văd specificațiile”

Zi-mi ce ai pe suflet !

