Bârfele unora – sursă de scandal

Domnilor, doamnelor.

În calitate de om decent fără prea multe treburi cu alții, vreau și eu să știu care e treaba și unde arde. Când auziți ceva, vă rog din tot sufletul meu căutați-mă și vorbim. Nu mai ascultați toți fraierii sau fraierele. Că ați auzit de la x și y că eu am zis nu știu ce mama dracu. Întâi vorbiți cu mine, vedeți în ce circumstanțe s-a întâmplat ce s-a întâmplat, apoi aruncați acuzații.

Mi se pare penal să fiu acuzat de ceva fără să știu.

Ce faceți, cum o faceți si de ce o faceți, e problema strict a voastră, dar nu faceți scandal cu alții doar că cineva a zis ceva.

Nu mă bat cu nimeni, nu am treabă cu nimeni și nici nu mă prea interesează de prea multă lume. Și dacă se face ca cineva să mă lovească pe stradă din nu știu ce motiv, am să rezolv foarte frumos la poliție. Nu am să mă răzbun pe nimeni, nu pun pe nimeni să bată pe cineva, nu nimic… că așa îmi fac și eu probleme.

Unii tac și adună, dar până când?

One comment

  1. like !! :))

Zi-mi ce ai pe suflet !

