Chiar am nevoie de o pauză

Am ajuns la o singură concluzie. Am nevoie de o pauză, una mai lungă așa.

Cer asta, după ceva vreme în care m-am încărcat cu foarte multe lucruri care mă macină ușor ușor. Nu dramatizez cu nimic, dar mă simt ca o bombă gata să explodeze.

Am nevoie de o ieșeală, de o sticlă de tequila, de un pachet de Sobranie rusești, de unu sau doi prieteni amuzanți cu care să mă amuz și gata, cred că ar fi bine :).

Eram sigur că melancolia și dramele care au venit cu toamna, mă vor atinge mai devreme sau mai târziu. Deși m-am ținut bine aproape o toamnă întreagă, fără să dau în melancolii și povești, acum se pare că nu se mai poate. Cum la Amsterdam nu prea am șanșe să ajung, din simplul motiv că voturile le primești în funcție de cât ești de cunoscut în blogosfera românească iar calificarea mea în finală e un fel de : cine e andreiamon.ro?, am să încerc să caut altceva.

Dacă nu, mă echipez și mă duc la mare 2-3 zile.

5 comments

  1. Te cred…I was the same , a few days ago…

  2. Si nu a iesit bine…

    1. Trebuie să fie bine. Trecem peste orice:D

  3. La mare? apa e rece…cauta un loc cu apa termala:D

    1. da nu vreau baie. Vreau doar liniste 🙂

Zi-mi ce ai pe suflet !

