Fenomenul “Alecu Russo 33” (2)

Dacă în faza cu șobolanu treaba era destul de scârboasă, ce vă voi scrie azi o sa fie destul de….

Wc-ul este înfundat de ieri :)).

Nu am avut nici o treabă, nici unul din noi. Stăteam ieri și ne uitam cum dracu și ce să facem. Să chemăm instalator? Da de unde atâția bani? Nu-i problemă, vom rezolva noi cumva. Ieri am stat și am ținut în noi toată ziua, fără să ne plângem.

Azi (marți – 8 noiembrie 2011).

Am stat la cafea și țigară. De făcut nevoile, încă strângeam din dinți toți 3. Ce noroc pe Bogdan că e la muncă și poate să-și facă nevoile acolo. Noi aveam 3 opțiuni.

– chemam instalatorul

– Desfundam noi(cu ce, dracu știa)

– Plecam prin vecini, sau mergeam la facultate.

Normal, ca orice studenți interesanți am ales varianta 3. Ori prin vecini, ori pe la facultate. Să facem noi treabă? Ne-am întors pe rând din străinătățuri la apartament. Dar când să intrăm, un miros puternic de parfum de păpădie și trandafir ne-a invăluit pe loc. Mirosea pe hol de nu-ți imaginezi. Când am deschis ușa la baie, dezastru. Probabil a refulat, că a dat afară. A crescut nivelul apei in wc și tot curgea pe lângă.

Aici intervine sila unora, adică a nostră. Stăteam și ne uitam ca proștii, sprijiniți în tocul ușii. Una fuma, unu se gândea și unu se minuna.

Eu :  Hai bă să facem ceva. Că facem dracu inundație și parcă vezi că vine cocalaru de jos că-i curge pișălău în casă. Da până acolo, o să intre și la noi în camere. Hai dracu să cumpărăm o șufă.

Iulian : Hai Amoane să cumpărăm. Bă Cosmine, tu dă cu mopu acolo!

Și am plecat amândoi în bazar să cumpărăm o șufă. De prea mulți bani nu dispuneam, nu vă faceți idei :)). Ne-am întors cu o șufă de 3m și hai. Ne-am schimbat frumos în haine de instalatori(haine de casă) și am întâmpinat o altă problemă.

Care din noi băga șufa pe țeavă?

A băgat-o Iulian. Și cum ținea el acolo, a scăpat și….. surpriză.

Iulian : bag pula în el wc, că mă tot duc de aici. Băga-mi-aș pula!

Eu : Hai bă, mai băgăm o dată.

Atunci când a scăpat șufa m-am tăiat așa frumos în palmă.

Eram la momentul în care eu scuipam flăcări, Iulian înjura, Cosmin râdea și apa mustea prin baie. Apă de aia mizerabilă cu de toate, care te îmbie :). Am băgat de 3 ori șufa până când am văzut că nivelul apei din wc a scăzut “dramatic”. Când am văzut asta, ohh, un înger ceresc coborâse spre noi :)).

Iulian : Amoane, hai că facem noi curățenie, tu du-te și fă și tu o cafea.

Îmi convenea, normal că îmi convenea :)).

Dar supriza frumoasă acum apărea : Nu era gaz. Cred că s-au enervat rușii că am făcut inundație în apartament :).

Bucuria mare e că acum avem unde să ne facem nevoile :)). Nu vreți să vă puneți în pielea noastră, să inhalați mirosul vieții și să vă stropiți cu apă pură din izvorul muntelui. Nu, nu!

7 comments

  1. cu gazul cum a rămas ? :))

    1. tot nu a venit :))

  2. eternallnight · · Reply

    “mirosul de trandafir” se asemaana cu mirosul de elefantica? xD

    1. Cum e ăla?

  3. :))) Fenomene mai penale ca astea numai la studenti li se pot intampla :))

  4. :))) sila mare…stai si mori intoxicat..:))
    Foloseste un fierbator/fier de calcat pentru apa la cafea…merge de minune;)(incercat)

    1. a venit gazul pe la ora 4. Da nu avem nici nici nici, nici nimica :))

Zi-mi ce ai pe suflet !

