Laserul Românesc – mit sau realitate?

Mă fascinează foarte mult acest subiect. Pentru cei ce nu știu despre ce e vorba : 

Se spune că după invadarea Cehoslovaciei prin anii 60, rușii ar fi vrut să intervină și pe aici. Nu uitați că pentru o perioadă de timp, Ceaușescu a fost un dictator cu viziuni mari în ochii occidentului. A ajuns să meargă în caleașca Reginei Marii Britanii :).

Bun. Și cică în momentul în care rușii au vrut să treacă Prutul, noi cu o un laser foarte puternic am reușit să topim câteva tancuri, iar rușii de frică au luat direcția Moscova.

Eu aș crede minunățiile astea, din moment ce Moscova nu a mai apărut pe aici în perioada comunismului. Plus, că noi ne-am tăiat de Moscova în perioada comunistă și ei nu ne-au invadat(așa cum s-a întâmplat în Cehoslovacia).

Voi ce spuneți? Știți cumva despre ce vorbesc? V-a povestit cineva despre acest lucru?

Mie mi-a povestit un nene, trecut de 50 de ani care în perioada aia era în armată.

Dacă e adevărat, un plus pentru România. Dacă nu e adevărat, ofer două plusuri pentru imaginație :))

8 comments

  1. Laser? Pe vremea aia? cam greu de crezut… mie mi se pare o inventie..:D

    1. și ce dacă e vremea aia? Noi am știut să facem multe lucruri interesante în cursul istoriei, și foarte multe învenții:D

      1. Nu cred ca dispuneau de tehnologia/materialele necesare pentru a construii o astfel de minunatie:D

  2. eternallnight · · Reply

    Really interesting 😀

  3. sa zicem ca e adevarat…pentru a construi un laser de marimea aia (incat sa topeasca tancuri) ai nevoie de multe cunostinte … si ar fi trebuit sa fi ramas ceva urme de inteligenta sau ceva tehnologie … iar noi acum nu suntem in stare nici macar sa ne tinem oamenii in tara.

    1. @Flu Dacă citeai atent postul observai că toată treaba se desfășura în anii 60 și nu acum.

  4. Pandemie · · Reply

    e adevarat…si eu stiu de acest fapt….este totul adevarat!Suntem atat de indoctrinati incat a ajuns la nivelul unui mit…al unei legende…dar totul este asa cum ai spus tu.Exact asa .Sa ii zici “la nenea ala” k este un om pe cinste.Si Flu…aveam cunostiinte…aveam tehnologie…nu mai avem nimic..DC?gandeste…coruptia ne-a macinat dupa moarte lui Nicolae Ceausescu..(si v-o spun eu..nu un mosneag de 140 de ani…ci un om de 24 care stie ce spune…)

    1. ma bucur sa aud asta :D. Multumesc ca mi-ai intarit ceea ce credeam:D

Zi-mi ce ai pe suflet !

