Vreau ciocolată! Taci din gură!

Lăsăm pe tejghea faptul că sunt foarte calm la ora asta, că ascult Beatles și mă uit la mâța asta pe care o urăsc din tot sufletul meu cum tușește. Da cât o urăsc… AHHHHHHHHHHHHH. Cine o vrea?

Am coborât până la magazin să-mi cumpăr doza zilnică de fericire (o cutie de cola), care se bea musai seara după 8. În fața mea la magazin era o tanti cu plodul ei și cumpăra diverse lucruri. Erau din categoria oamenilor săraci, că îi știu de pe scara cealaltă.

Și femeia asta a cumpărat doua pachete de țigări Winchester și o sticlă de Polar. Pe urmă o cerut o pâine și un sul de brânză topită. Stă copilul cât stă și după câteva priviri trase în vitrină zice :

– Mamă, vreau ciocolată!

– La ce-ți trebuie ciocolată? Ți-am luat pâine și brânză topită!

Și copilul a început să plângă văzând că mă-sa l-a refuzat. Dar nici o grijă, l-a calmat mă-sa cu două palme din fundu gradinii.

Băh, da ce căcat e ăsta?

1 la mână. Tu îți cumperi țigări și băutură și din banii rămași îi cumperi puțină mâncare la copil?

Și 2 la mână. După ce că ești o scroafă ordinară și egoistă, îți mai trântești și copchilu de pământ? Pun pariu că șezi toată ziua pe canapea și te uiți la telenovele, trâind din alocația copilului. Da asta e treabă?

6 comments

  1. Offff, pe astia sa ii reclami la UNICEF nu alta.. URAAASC CAZURILE DE GENUL ASTA

    Cred ca ii luam eu o ciocolata de eram in locul tau… sau ii spargeam polarul de cap babei ~X(~X(

    1. Aveam doar 2 lei 😦

  2. Daca eram in locul tau ma luam putin de “scroafa” pt satisfacerea mea , ca pun pariu ca pustiu nu merita tratat asa…

  3. Te înțeleg, ești student, nu ai bani , nu îți cer imposibilul, dar vorba bună poate o convingea sa se lase de juma de pachet de țigări pentru o ciocolată oferită rodului iubirii ei.. Dar “Rotundul tare” al babei este prea tare, nu ai cum sa îl mai modifici acum :))

    1. Repet, mult prea calm pentru ce era. Și cine sunt eu să mă bag? Lasă așa, că doar atât o duce mintea. O să ne mai întâlnim, asta e sigur și poate atunci mă va prinde într-o stare mai proastă.

  4. eternallnight · · Reply

    sunt multe persoane ca fatzila de mai sus…. se duc isi iau tigari si bautura si de restu mai ia o paine daca ramane, daca nu nema.

Zi-mi ce ai pe suflet !

