Oh tu, ciuri buri!

Ierarhia se aplică peste tot, cu vârf și îndesat.

Nu am să înțeleg niciodată de ce unii bloggeri sunt cu nasul pe sus și trântesc la pământ orice blog mic. Îi înțeleg pe unii când zic că s-au săturat de pleve care pup în cur dar nu e cazul să se arunce cu gunoi în orice blog, că până la urmă toți au câte un început. Nu mă refer la mine, că până la urmă nu dau doi bani și dacă e un comment indecent îl șterg și gata.

Citesc multe bloguri, îmi place să fac asta și când găsesc ceva frumos, îl adaug la blogroll(din păcate nu am dat update cam de multă vreme).

Și cum spuneam, sunt băieții ăștia mari din fruntea blogosferei, care mai mult sau mai puțin își merită locurile. Unii din ei se plâng că nu va avea cine să vină după ei atunci când  vor dispărea. Păi bine nene, dar cum să vină cineva după tine, când tu un adevărat blogger sfărâmi oasele oricărui blogger mic și mijlociu? Și prin asta mă refer la bloggerii care într-adevăr scriu ceva bun, au articole de calitate, pun punctul pe i atunci când trebuie dar nu sunt promovați. Și așa își fac ei veacul prin chestiile locale, până într-un moment în care se satură de dominația și puterea altora și lasă baltă bloggingul.

De ce te crezi atât de tare domnule A-lister? Până la urmă ai un loc acolo unde se plătește cu bani grei și prea multe de pierdut nu ai, cel puțin în viitorul apropiat. Și ce te face să te crezi atât de interesant, când nu ai lucrat in viața ta cu adevărat?(mă refer la ăia care nu au făcut nimic toată viața lor)

Este exact ca la angajare. Toate firmele cer experiență. Păi de unde pizda mă-tii să am experiență când nici măcar firma matale nu-mi dă șansa să obțin acea experiență?

Zic și eu :).

*Nu am scris acest articol că am eu de suferit în mod direct pe spusele de mai sus. Sunt câțiva bloggeri mari pe care îi citesc fiindcă merită și au arătat pe lângă lauda de sine că au și ceva creier. Restu îs praf! Plini de ei și nimic mai mult.

Și stați calmi, că reproșuri am primit 1000 :)). Mai am mult până să finisez un tipar anume și să fie ceva mai frumos de atât. Dar până aici totul mi se pare minunat și îmi place ceea ce fac.

Zi-mi ce ai pe suflet !

