Recomandarea săptămânii (1)

De acum, în ziua de miercuri voi posta recomandarea săptămânii care va conține un eveniment, un film sau un concert recomandat de mine. Referitor la gusturi… o să fie exact pe gustul meu.

Așa că încep această categorie cu un film care mi-a plăcut foarte mult. Se numește An Education și este exact pentru toate categoriile de vârstă. Acțiunea se petrece undeva în anii 60 în UK. O fată foarte frumoasă(părerea mea), care învață să ajungă la Oxford. Este un elev model cu o minte strălucită. Totul până într-o zi când întâlnește un bărbat cu mult mai mare decât ea cu care începe o relație. Bărbatul o răsfață cu cadouri, o duce la concerte de muzică clasică și o duce la Paris. Dar cum niciodată un bine nu are parte de prea mult bine, treaba se năruie. Las la aprecierea voastră, eu vi-l recomand. Mi-a plăcut :).

One comment

  1. eternallnight · · Reply

    pare interesant, e pe “must see” list:D

Zi-mi ce ai pe suflet !

