Taxe pe centrala termică

Acum câteva zile am auzit o super știre, cu super oameni și super vești.

Dacă stimabilii domni de la putere au reușit să pună taxe pe orice, de data asta vor să mai inventeze una : taxa pentru centralele de apartament, pe motiv că și ele ajută la încălzirea globală. Până aici e foarte interesant. Dar tu domnule, ce naiba faci cu banii mei?

Îți plătesc taxă eco, mă-sa-n cur sau ce mai vrei tu, dar tu ce naiba faci? Stai cu ligheanul sau butoiul și captezi noxele care ies din centrala mea?

Eu înțeleg că unii vor să pună taxe pe orice mișcă în țara asta, dar cu ce naiba afectează atât de mult o amărâtă de centrală de apartament de 35 kw mediul? Fac mai mult prăpăd dacă dau foc unui cocalar pe stradă, serios!

7 comments

  1. Maxima asta !:))) =))

    1. :)) A mea e maxima in oras inseamna?:)))
      (cine stie cunoaste)

  2. Am inceput sa iti citesc blogul acum vreo 2 saptamani. De fapt stiam ca ai unul de mai mult timp… sa fie 1 an? poate 2? Oricum, creste vazand cu ochii. Ma bucur foarte mult pentru tine. Ai niste idei interesante, iar eu citesc foarte multe bloguri si acum esti printre cele pe care le deschid zilnic. Iti urez succes in continuare, si sa faci cat mai multi bani din el!
    P.s. Daca nu stii cine sunt, iti dau un indiciu: “cartofiprajiti” 😀

    1. multumesc Andreea >D<. Normal ca te stiu:D

  3. Interesant indiciu :))

    1. Cip, o copilarie avem:D

      1. Desigur 😀

Zi-mi ce ai pe suflet !

