Sfârșitul lumii prezis de mine

Azi e 11.11.11, s-a strigat sistem binar =)).

Iar a trecut sfârșitul lumii și desigur, nu a pățit omenirea ceva. Sau poate doar: S-au mai născut 1000 de idioți :).

Vă spun eu când vine sfârșitul lumii. Am și eu o prezicere :

 Pentru că atunci Andrei Amon a spus. Atunci când cocalarul va da în floare, mecegaiul din beciul lu bunica se va extinde, cerul se va face verde coconiu, Dacia va cumpăra Lamborghini, luna va trece prin pământ lăsând o gaură neagră, aparatele vor da de 1000 de ori 5 șeptari consecutiv, iar libelula va face miere de albine, atunci eu am să cobor peste voi din împărăția lui Greiere Viteazul, izbind cu braț de fier.

Iar Gigel Cel Mândru a primit toată învățătura pe o cărpâ suflată în cupru și țesută cu iță de brusture.

De la facerile lumii, Gigel Cel Mândru  merge prin lume și taie frunze la câini. Numai cei luminați de sunetul corzilor lui Leonid, vor ajunge în împărația lui Greiere Viteazul. Acolo, nimeni nu va cunoaște teama, sărăcia și tristețea.

Pentru că așa a zis Andrei Amon.

Citire din Apocalipsa lui Greiere Viteazu, pagina 0,1 alineatul 3.

3 comments

  1. =)))))

  2. bravo ! :)) we’re survivors , we’re gonna make it !

  3. Salutare, popor! Va spun din experienta ca e bine sa mai deschizi si situri care aparent nu te intereseaza ca-ti pot fi folositoare informatiile gasite. Ma bucur ca am “gresit” si v-am citit si va indrum sa continuati. Numai bine tuturor!

Zi-mi ce ai pe suflet !

