iPhone 4S în România

Și cum s-a lansat acest minunat telefon în România.

Știți foarte bine că nu sunt adeptul acestor tipuri de telefoane, din categoria Touch. Dar cei de la Blogal Initiative au venit cu o propunere splendidă și prin treaba asta aș putea să testez și eu pentru prima dată în viața mea un Smart Phone.

De ce l-aș vrea? Simplu!

Multă lume laudă produsele de la Aple și nu am văzut review-uri negative vis-a-vis de acest brand.

Doi la mână. Cică 4S nu ar excela cu nimic. Vreau să văd și eu treaba asta. Pun pariu că dacă 4S se numea 5, era cel mai tare telefon. Na, e o problemă de nume.

Așa că… Să spunem că nu-mi doresc să câștig această campanie(sunt alții care și-ar dori asta mai mult ca mine), dar în mod clar aș vrea să-l testez și să-l butonez, pardon, să-l ating.

La finalul articolului, vă invit și pe voi să faceți puțină reclamă la iPhone 4S, că în caz de câștig, v-ați scos cu un voucher frumușel de 1000 euro, valabil la Vodafone.

Și întrebarea o să fie, atunci când merg undeva :

“oare cu cine face blogging?”

Iar eu am să răspund zâmbind : Cu iPhone 4S desigur! sau cu : S iPhone 4S, konechno je!

De ce aș mai vrea un iPhone 4S? Să moară toți vecinii mei de ciudă că eu am telefon frumos și ei nu. Ca atunci când voi merge la prașă, asta la primăvară, să moară toți prășitorii de pe tarla că eu vorbesc cu Matilda la iPhone 4S și pot să-i trimit în timp real poze de acolo.

Să-i arăt Matildei atunci când sunt plecat undeva, că nu o înșel cu nimeni. Și multe multe altele.

Merit sau nu telefonul ăsta?

Zi-mi ce ai pe suflet !

