SuperBlog 2011

Până acum SuperBlog 2011 mi se pare destul de interesant. Fiind prima dată când particip la așa ceva, chiar e fain. Dar din păcate nu am redactat la începutul concursului câteva articole bune, și se vede. Locul 82 cu 938 de puncte din 231 de bloguri participante după 13 etape jurizate. Sunt la 160 de puncte de locul 1 și mai e mult până departe, deși nu cred că se mai poate schimba ceva. De pe primele locuri, scot niște articole adevărate și nu au cum să piardă puncte.

Nu e nici o problemă. Am participat și am să continui să-l duc la bun sfârșit cu toate etapele. Nu  mă retrag acum. Indiferent că ma clasez între primele 50 de locuri(ca să câștig și eu ceva) sau nu.

Cam atât pentru moment!

One comment

  1. Cătălina · · Reply

    Chiar dacă nu câştigi la concurs eu cred că tot primeşti ceva, îţi formezi tot mai mult felul de a scrie 😀

Zi-mi ce ai pe suflet !

