Retușări

După ce m-am chinuit să găsesc o tema interesantă pentru blogul ăsta, după ce am l-am blocat de multe ori, în sfârșit am ajuns la un numitor comun. Tema asta îmi place, am retușat puțin din ea să nu apară nșpe milioane de reclame și cam așa va rămâne. Pe parcurs voi mai schimba eu câte ceva, un banner, un AdSense, o treabă, o măslină ca să vă priască dimineață cafeaua atunci când îl citiți. Sper că vă place și nu e o obositor ochilor.

Pont : Treaba cu twitteru m-a uns la suflet, aia de sus din dreapta și așa va rămâne.

App. Azi vreau să fac ceva interesant, care să nu-mi cheltuie banii pe care nu-i am și să mă simt bine. Mă plictisesc teribil, toată lumea hai acolo, hai dincolo… și sincer aș merge, dar niet rublâi…

3 comments

  1. Sa ma fut in ea programare :)) Scoate print-ul :))

      1. Urasc programarea…liceul strica omul :))

Zi-mi ce ai pe suflet !

