Asus multimedia

Pot spune că atunci când ascult muzică sunt mai norocos ca un ascultător oarecare. De ce? Cânt la un instrument muzical. Dacă ați crezut că e o treabă oarecare să cânți la ceva, atunci v-ați înșelat. Prin asta îți dezvolți urechea muzicală și simți altfel muzica, fiecare instrument în parte îți atinge sufletul și te poartă departe. Tocmai de asta, eu și alții ca mine, atunci când ascultăm o muzică avem pretenția ca sunetul prin calitatea cu care e redat, să ne poată mișca din loc.

De exemplu : un bass clar și un sunet excelent. Asta vreau să aud atunci când ascult ceva. Nu bass mai jos pe alocuri și tobă ridicată în cer(înțelegeți voi ce vreau să zic eu aici).

Ce chestii faine multimedia mi-aș cumpăra?

Asus Xonar Essence One

Aș alege placa asta audio pentru că e tata lor. Pentru că reda bassul la cea mai înaltă calitate… și automat m-ar face pe mine să zâmbesc. Ce interesant ar fi să o am acasă și să-mi duduie fiecare cm pătrat din locuință.

Pentru jocuri aș alege Asus Vulcan ANC. Tot timpul mi-au plăcut lucrurile de calitate și făcute cu un scop bine determinat. Mă joc rar, dar când o fac aleg un joc de calitate. Automat, vreau să am parte de toate condițiile optime pentru care e făcut acel joc.

Pentru laptop, aș alege Asus uBoom. Pentru audiție de cameră este excelent, mai ales când pleci undeva și nu-ți poți căra toată hardughia audio de acasă.

Și nu în cele din urmă. Sunt un semi cinefil iar atunci când urmăresc un film, vreau ca toate treburile să fie așa cum îmi doresc eu. Sunet clar, imagine superbă full HD 1080P. Iar pentru asta aleg Asus O!Play HD2, pentru zilele mele interesante în care mă scufund în patul meu mare și mă uit la filme de dimineață până seară.

Ar fi un pachet superb pe cate l-aș achiziționa cu prima ocazie. Și impresia asta o am, nu doar așa că fac publicitate prin postul ăsta. NU! Laud aceste produse pentru că merită și mi le-aș face cadou singur. Plus că am auzit cu urechile mele ce poate  Asus Xonar Essence One, undeva în București.

*Acest articol participă la SuperBlog 2011, etapa cu numărul 19.

Zi-mi ce ai pe suflet !

