La ortodocsi începe postul

Gata! Ați început postul! De acum nema aberații, nema nimic. Trebuie să fiți mai cumpătați, să mâncați numa ceapă cu pâine și să vă spovediți, pentru că de acolo de sus de pe undeva, un nene vă privește și dacă ați călcat pe bec, se taie biletul de intrare în Rai. Aveți grijă!

Și nici sex nu aveți voie să faceți. Să nu care cumva să vă pună naiba să gândiți murdar, că de acolo până la sex e cale scurtă.

Și să mergeți la biserică, în fiecare duminică și să faceți acele x-uri care le numiți cruci. Nu am nimic cu omu care face cruce, dar ce fac ortodocsii, e de pișu râsului – de 3-4 ori niște scheme și gata crucea. Da asta e treabă?

Eu după religia la care am fost botezat, mai am de așteptat. La catolici treaba asta începe peste două săptămâni.

Păi dacă eu mă apuc de post :

1. mor de foame.

2. Turbez și ma sui pe pereți.

3. nu mai am subiecte de discuție cu Mișu.

Așa că de ce naiba să țin eu post? Dacă un așa zis doamne doamne mă iubește(e valabil și pentru tine domnule Cip), atunci mă iubește și fără ținut de post.

Și acum pentru cei care ați început postul în forță, vreau să știți că am în față o porție kilohectrică de cartofi prăjiți în mult ulei cu copănele de pui, la fel prăjite în ulei.(nu-mi priește mâncarea fiartă).

Post fericit am spus!

4 comments

  1. Cam asa e. Gravitatea unei probleme transpare din lipsa de subiecte de discutie :))

  2. :)))) Zic pas la sezoanele anuale de foamete legala inpuse de o institutie de care nu depind…mmma scuzati… pas la “Posturi” !

  3. Si eu am terminat de facut sarmale:x (nu de post!)

Zi-mi ce ai pe suflet !

